Personvern – hvilket ansvar har du som annonsør?

Velkommen til høstens mest lærerrike tema! Det er gått 4 år siden GDPR ble innført i Norge og skapte hodebry for mange. Reglene er stadig i endring, de justers og tilpasses for hva som er lov og ikke lov innen personvern. Vet du hvilke regler som gjelder nå og hva de egentlig betyr i praksis?  […]

Eyes wide open – en eye tracking studie i oppmerksomhet

Hva skaper egentlig oppmerksomhet? Et spørsmål som flere og flere stiller seg i bransjen. Schibsted har sammen med Eye-tracking selskapet Tobii Pro gjennomført en studie i oppmerksomhet. Hvorfor? Jo, for hvert år investerer Norske annonsører milliarder av kroner i reklame, med det formål å skape en eller annen effekt, og en forutsetning for i det hele tatt […]

ANFO Smart Start: Hvordan overkomme utfordringer rundt B2B-markedsføring og -salg?

Mange B2B-selskaper sliter med å tilpasse seg en mer digital salgsprosess. Det er fortsatt mange deler i prosessen hvor F2F-kommunikasjon er viktig, men vi ser at de digitale interaksjonene blir viktigere og viktigere. Spesielt etter pandemien. Derfor er kartlegging av kundereiser og håndtering av leads helt kritisk. Dette seminaret vil deg innsikt og konkrete tips […]

Forbrukertrender 2022

Metaverse, kryptovaluta og rene digitale kolleksjoner er noen av stikkordene for årets trender.