
Her får du oversikt over hvem som skal juryere i årets konkurranse.
Følg med på forventningene til norske annonsør.
Debatten har gått i bransjemedia som følge av at Coop valgte WAL og ikke et tradisjonelt mediebyrå. Her kommer en presisering.
ANFO sin gjeve pris, Årets foredragsholder, deles ut på DSAD den 12. oktober. Her er finaleheatet!
Jan Morten svarer på debatten som har gått i bransjemedia etter at Coop valgte å samarbeide med WAL.
ANFO MarTech Awards 2023 har åpnet for innsending av case!
Norske annonsører ønsker seg lovlige produkter, gjerne levert av Meta.
– Og for en gangs skyld fikk vi en stor annonsør som ikke sier «ja takk, begge deler», skriver sjefen i Byråvalg, Knud Fahrendorff.
ANFO TV er en portal til både innsikt og inspirasjon for bransjefolk. Nå åpner vi opp enda mer av innholdet.
Delanalyse 2 i ANFO Effektprosjektet er klar og tilgjengelig for alle ANFO-medlemmer.
Britt Otterdal Myset fra Deloitte Norge mottok hedersprisen i fjor. Hvem vinner i år?
Når Chris Baréz-Brown entrer scenen på DSAD kan vi forvente et gnistrende foredrag om hvordan man kan få et ekstraordinært liv – både på jobb og hjemme.
Nok en gang kan vi ønske den internasjonale stjernen velkommen på scenen!
Kontinuitet er viktig i mange av livets fasetter, det gjelder også markedsføringsarbeid. Men er det virkelig slik at langsiktighet lønner seg? Nå er delanalyse 1 tilgjengelig for medlemmene våre.
ANFO Effekt har gjennom 12 år fått tilsendt 1174 unike case. Snart lanseres Effektprosjektet med dyptgående analyser av casene.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.