Greatest of all times
Hvilket ANFO Effekt case er best gjennom tidene? Vi har spurt årets jurymedlemmer.
Hvilket ANFO Effekt case er best gjennom tidene? Vi har spurt årets jurymedlemmer.
Disse har vunnet mest i ANFO Effekt gjennom tidene.
Disse skal kåre Norges mest effektive markedsføringsjobber.
Hvert halvår utfører ANFO en undersøkelse for å kartlegge hvordan generativ kunstig intelligens (AI) påvirker markedsføringsbransjen. Undersøkelsen, som pågikk i november og desember 2024, er nå ferdigstilt og gir et tydelig bilde av hvordan AI brukes i bransjen, samt hvilke forventninger og holdninger som preger utviklingen fremover. AI i arbeidshverdagenAI
Her deler vi noe av det vi tror vil prege året vi akkurat har startet.
Endelig er det klart for å feire stjernene i kundeservicebransjen med prisutdelingen i Kundeservice Awards 23. januar på Gamle Logen. Kundeservice Awards er den årlige konkurransen som løfter frem innsatsen til alle som jobber i kunde- og callcentere. Uansett om man håndterer inngående eller utgående kundeservice og salg – og uavhengig
Fakta er fakta Siden sommeren 2023 har ANFO gjennomført undersøkelser om bruk av AI i bransjen hvert halvår. Vi vet følgelig ganske mye om hvordan bransjen bruker verktøyet, hva man bruker det til, hvem som bruker det og hvem som ikke gjør det. Feltarbeidet for siste undersøkelse er nylig gjennomført.
ANFO Effekt, konkurransen som hyller fremragende markedskommunikasjon, gjør det nå enda enklere å sende inn case! Fra og med i år skrives hele caseteksten direkte inn i tekstbokser i konkurranseportalen ANFO Awards. Dette gir en tydelig og enhetlig struktur for alle case, noe som både sparer tid og sikrer en
Torsdag 5. desember var det høytidsstemning på Oslo Plaza.
Våre ungdommer fortjener å bli behandlet som nesten-voksne og ikke som småbarn.
Hør mer om mål og ambisjoner til nylanserte Spenn. Sikre deg en billett i dag!
I reklame- og kommunikasjonsbransjen ser vi stadig at AI-teknologi blir syndebukken når noe ikke går som planlagt. Dårlige bilder? AI sin feil. Lite engasjerende innhold? AI sin feil. Denne typen reaksjoner, som vi ser i debatten rundt Friele-kampanjen, er rett og slett en avsporing. AI er bare et verktøy I denne
Maksimering av effekt via McDonald’s Rewards-app på Loyalty Day.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.