Awards

ANFO ønsker å sette kunnskap i system og bidra til at aktører i bransjen lærer av hverandre. Det får vi blant annet gjort gjennom våre konkurranser. Ved å løfte frem de beste arbeidene, skaper vi grobunn for læring og ved å dele det vi lærer blir vi alle flinkere og dermed vil nivået i bransjen heves. 

Disse konkurransene er vi stolte av å arrangere i det norske markedet:

MMM – Max Marketing Mix

Konkurransen ble etablert så tidlig som i 1988! Siden den gang er vår bransje og kanskje spesielt mediebransjen totalt endret, teknologien har gjort sitt inntog og data blir nå vekselvis omtalt som vår tids olje eller vår tids valuta.
Det digitale økosystemet er krevende. Men mulighetene, og gevinstpotensialet er også ganske fantastisk.

Påmelding til årets konkurranse er ÅPEN. Påmeldingsfrist: 24. september.

ANFO Effekt

ANFO Effekt har engasjert hele bransjen siden 2012. Antall Effekt-case i basen er nå godt over 1000. Dette er caser og eksempler som viser at markedsføring kan gjøre en betydelig forskjell for bedrifter og merkevarer. Når man gjør ting riktig. Målet med ANFO Effekt er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier. Casene evaluere etter disse kriteriene: 25% – Strategisk utfordring og målsetting, 25% – Idé, kreativitet og uttak av strategien og 50% – Resultatene.


Magnet Awards

2021 er første gang ANFO arrangerer Magnet Awards. Formålet med konkurransen er å hedre de beste arbeidene innen rekruttering og «employer branding». Med en slik konkurranse gir vi også arbeidsgivere muligheten til å måle krefter med hverandre. Vi siterer tidligere vinner – Du taper aldri i Magnet Awards: enten vinner du – eller så lærer du!

Del denne siden:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker

Del denne siden:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin