Loyalty Day 2024

Norges viktigste møteplass for deg som jobber med  lojalitet, CRM og 1-1 kommunikasjon! Den 28. november arrangerte vi Loyalty Day på Oslo Plaza i samarbeid med Oculos. Loyalty Day ble som vanlig en dag med spennende innhold og inspirasjon til ditt lojalitetsprogram. Årets overordnede tema blir smart bruk og utnyttelse av kundedata (førstepartsdata). Dette og […]

MarTech dagen 2024

AI og fremtidens markedsføringslandskap Digitaliseringen akselererer kontinuerlig, og det er kritisk for markedsførere å følge med på utviklingen. Men hvordan skal man begynne å navigere i dette landskapet?  Det er det mange som lurer på, og derfor arrangerer vi MarTech dagen 2024. Dette er et event der du får nøkkelen til fremtidens markedsføringslandskap. Vi i ANFO […]

Effektdagen

Effektfyrverkeri på Deichmann! ANFO har et sterkt ønske om å sette et sterkt søkelys på effekt året rundt. Effekt hviler aldri! På Effektdagen vil vi belyse effekt fra ulike perspektiver. Dette er en formiddag på Deichmann du nødig vil gå glipp av. Med casekonkurransene ANFO Effekt, ANFO Martech Awards og Magnet Awards, og i tillegg […]

Den store AI-dagen

Bli med på den store AI-dagen, en unik mulighet til å utforske mulighetene med kunstig intelligens! Møt bransjeledere, eksperter og innovatører som deler sine erfaringer og kunnskap om AI. Du vil få en dyp forståelse for hvordan AI kan transformere din virksomhet og gi deg en konkurransefordel. Du vil også få muligheten til å møte […]

ANFO Effekt kick-off

Effekt kick-off er startskuddet for ANFO Effekt 2023 som tradisjonen tro ender opp med prisutdeling og festmiddag i mars 2024. La deg inspirere av foredragsholdere som gir deg tipsene du trenger for å hevde deg i årets ANFO Effekt.  Annonsører og byråer vil presentere noen av de beste og mest lærerike casene fra fjorårets konkurranse. I tillegg vil du få […]

Loyalty day

Norges viktigste møteplass for deg som jobber med  lojalitet, CRM og 1-1 kommunikasjon! I samarbeid med Oculos fortsetter vi suksessen og flytter Loyalty Day til selveste Oslo Plaza.  Loyalty Day blir som vanlig en dag med spennende innhold og inspirasjon til ditt lojalitetsprogram. Årets overordnede tema blir smart bruk og utnyttelse av kundedata (førstepartsdata). Dette og […]

Den Store Annonsørdagen 2023

På DSAD har vi regelmessig hatt besøk av nasjonale og internasjonale tungvektere som Byron Sharp, Sir John Hegarty, Peter Field, Karen Nelson-Field, Ajaz Ahmed, Bob Hoffmann og mange flere. Vi har et attraktivt og svært relevant globalt nettverk av gode kontakter og bransjevenner som gjerne besøker ANFO og DSAD. På DSAD møter markedsførere, byråer, media […]

MarTech Dagen 2023

Morgendagens kundeopplevelser er helt avhengig av teknologi. Dagens markedsførere og byråer leter kontinuerlig etter morgendagens kundeopplevelser, den riktige teknologien, de beste partnerne og systemene som skal ta oss dit. Nøkkelen til suksess blir derfor den riktige kombinasjonen av data, smarte analyser og ikke minst evnen til å omgjøre innsikt til å forbedre brukeropplevelsen.  Hvor langt […]

ANFO Effekt kick-off 2022

Bli med på Effekt kick-off! Den Store Annonsørrapporten slo fast at «effekt fortsatt er en gordisk knute». Case konkurransen ANFO Effekt er i så måte et bidrag til å låse opp den knuten. Sammen med hele bransjen!  Effekt kick-off er startskuddet for ANFO Effekt 2022 som tradisjonen tro ender opp med prisutdeling og festmiddag i mars […]

Loyalty Day

Loyalty Day den 17. november ble en stor publikumssuksess. Meld deg på her ovenfor og få med deg alle foredrag. Norges viktigste møteplass for deg som jobber med kundelojalitet, kundeinnsikt eller CRM! Lojalitet: i dag, i morgen, og dagen etter det. På kundens – og lovens – premisser. Kundenes krav, vaner og kompetanse er i kontinuerlig […]

AdTalk – veien til metaverset

Dagens markedsførere og byråer leter kontinuerlig etter veier til morgendagens kundeopplevelser og ikke minst teknologiene som tar oss dit. Vi ønsker å knytte oss til forbrukeren gjennom for eksempel metaverset, VR og AR. Vi vil treffe forbrukeren på plattformer som TikTok og Snapchat og vi vil gjerne være koblet på 5G. På konferansen AdTalk – […]