ANFO Effekt kick-off

Effekt kick-off er startskuddet for ANFO Effekt 2024 som tradisjonen tro ender opp med prisutdeling og festmiddag i mars 2024. La deg inspirere av foredragsholdere som gir deg tipsene du trenger for å hevde deg i årets ANFO Effekt.  Annonsører og byråer vil presentere noen av de beste og mest lærerike casene fra fjorårets konkurranse. I tillegg vil du […]

Loyalty Day 2024

Nordens viktigste møteplass for deg som jobber med Loyalty, CRM og 1-1 kommunikasjon! På Loyalty Day 2024 skal vi gå så dypt ned i analysene og innsiktene fra selve EFFEKTENE av lojalitetsprogrammer og 1-1-kommunikasjon! Men Loyalty Day gir deg ikke bare faglig påfyll, det er også en møteplass for Nordens beste fagfolk innenfor Loyalty og CRM. […]

AI-dagen 2024

Opplev AI-dagen 2024 – en konferanse med innsikt, inspirasjon og visjoner for fremtiden.   Kunstig intelligens kommer til å bli helt sentralt for innovasjon og vekst i fremtiden. Vi inviterer deg til å lære mer om hvordan den nye teknologien kommer til å endre samfunnet vi lever i, næringslivet og utdanning. Programmet for AI-dagen er fullspekket […]

Den Store Annonsørdagen 2024

Programmet er som vanlig en kombinasjon av fag, inspirasjon og case fra aktører andre kan lære av, og bli inspirert av. Selvsagt lager vi en slik dag ut fra det vi vet våre medlemmer er spesielt opptatt av.  Vår årlige undersøkelse DSAR «Den Store Annonsørrapporten» er på starten på dagen og utgangspunkt for mye av dagens program. […]

MarTech dagen 2024

AI og fremtidens markedsføringslandskap Digitaliseringen akselererer kontinuerlig, og det er kritisk for markedsførere å følge med på utviklingen. Men hvordan skal man begynne å navigere i dette landskapet?  Det er det mange som lurer på, og derfor arrangerer vi MarTech dagen 2024. Dette er et event der du får nøkkelen til fremtidens markedsføringslandskap. Vi i ANFO […]

Effektdagen

Effektfyrverkeri på Deichmann! ANFO har et ønske om å sette et sterkt søkelys på effekt året rundt. Effekt hviler aldri! På Effektdagen vil vi belyse effekt fra ulike perspektiver. Dette er en formiddag på Deichmann du nødig vil gå glipp av. Med casekonkurransene ANFO Effekt, ANFO Martech Awards og ANFO Magnet Awards, og i tillegg […]

Den store AI-dagen

Bli med på den store AI-dagen, en unik mulighet til å utforske mulighetene med kunstig intelligens! Møt bransjeledere, eksperter og innovatører som deler sine erfaringer og kunnskap om AI. Du vil få en dyp forståelse for hvordan AI kan transformere din virksomhet og gi deg en konkurransefordel. Du vil også få muligheten til å møte […]

ANFO Effekt kick-off

Effekt kick-off er startskuddet for ANFO Effekt 2023 som tradisjonen tro ender opp med prisutdeling og festmiddag i mars 2024. La deg inspirere av foredragsholdere som gir deg tipsene du trenger for å hevde deg i årets ANFO Effekt.  Annonsører og byråer vil presentere noen av de beste og mest lærerike casene fra fjorårets konkurranse. I tillegg vil du få […]

Loyalty day

Norges viktigste møteplass for deg som jobber med  lojalitet, CRM og 1-1 kommunikasjon! I samarbeid med Oculos fortsetter vi suksessen og flytter Loyalty Day til selveste Oslo Plaza.  Loyalty Day blir som vanlig en dag med spennende innhold og inspirasjon til ditt lojalitetsprogram. Årets overordnede tema blir smart bruk og utnyttelse av kundedata (førstepartsdata). Dette og […]

Den Store Annonsørdagen 2023

På DSAD har vi regelmessig hatt besøk av nasjonale og internasjonale tungvektere som Byron Sharp, Sir John Hegarty, Peter Field, Karen Nelson-Field, Ajaz Ahmed, Bob Hoffmann og mange flere. Vi har et attraktivt og svært relevant globalt nettverk av gode kontakter og bransjevenner som gjerne besøker ANFO og DSAD. På DSAD møter markedsførere, byråer, media […]

MarTech Dagen 2023

Morgendagens kundeopplevelser er helt avhengig av teknologi. Dagens markedsførere og byråer leter kontinuerlig etter morgendagens kundeopplevelser, den riktige teknologien, de beste partnerne og systemene som skal ta oss dit. Nøkkelen til suksess blir derfor den riktige kombinasjonen av data, smarte analyser og ikke minst evnen til å omgjøre innsikt til å forbedre brukeropplevelsen.  Hvor langt […]