TIGERBRØL-3

ANFO Tigerbrøl

I over hundre år bestemte Nasjonalgalleriet hva som hadde verdi. Nå er veggene nakne – frem til 3. september, da de fylles igjen for første gang. Denne gang med det beste av norsk markedskommunikasjon.

Tigerbrøl er ANFOs nye arena for kreativitet og kommersielt mot. En hel dag der ti av Norges mest spennende byråer tar scenen og forteller hva de brenner for – og samtidig forvandler hvert sitt rom i galleriet til en egen utstilling. Rundt det: keynotes, debatter og samtaler med substans.

For byråer og markedsavdelinger som vet at kreativitet driver vekst. Og som vet hva det koster å velge det bort.

Velkommen til Tigerbrøl den 3. september på Nasjonalgalleriet i Oslo, kl. 08.30-16, med afterwork etterpå.