LoyaltyDay_2023_Landingsside_1400x800

Loyalty Day 2024

Nordens viktigste møteplass for deg som jobber med Loyalty, CRM og 1-1 kommunikasjon!

På Loyalty Day 2024 skal vi gå så dypt ned i analysene og innsiktene på selve EFFEKTENE av lojalitetsprogrammer og 1-1 kommunikasjon!
Loyalty Day gir deg ikke bare faglig påfyll, det er også en møteplass for Nordens beste fagfolk innenfor Loyalty og CRM.

Her er noen spørsmål vi skal besvare i løpet av dagen:

  • Hva gir det faktisk av effekt å innføre et lojalitetsprogram? 
    Hva er det du bør måle, og kan virkelig poeng/bonus erstatte bruk av rabatter?
  • Hvordan kan og bør man effektivisere sin markedsføring ved bruk av kundedata i ? 
    Vi må innom Marketing Automation og effektene som skapes. 
  • Hvordan kan man kapitalisere på kundebasen sin på best mulig måte? 
    Retail Media har dagligvare holdt på med i årevis. Noe kommer flere og flere på banen her.
  • Hvorfor skaper lojalitetsprogrammer effekter, og hvorfor agerer vi mennesker som vi gjør? 
    Vi dykker litt ned i dette sammen med en adferdspsykolog.  

Dette og mye mer skal vi innom og som alltid vil vi fokusere på gode og relevante kundecaser og praktiske råd. 

Vi gleder oss til å se deg!   

Info kommer – hold av dagen