Årets innsiktspris går til Fjordland og caset Fra salgsnedgang til millionvekst!
Årets Grand Prix i ANFO Effekt går til ICE – vi gratulerer!
Megan Muravez og Karoline Foss fra Orkla Confectionary & Snacks skal representere Norge i Cannes!
Prisutdelingen for ANFO Effekt 2023 er gjennomført og årets vinnere er kåret!
Les mer om det suksessfulle caset som har skapt et enormt positivt engasjement.
Oslos svar på ikoniske INBOUND conference i Boston. Alle ANFO-medlemmer får rabattert billettpris.
Hvilke buzzord er vi mest lei?
AI/KI irriterer mest, tett etterfulgt av dyrtid og bærekraft.
Her er kandidatene som kan hente gylne metaller – vi gratulerer!
– Ingen er tjent med en «vi» og «dem» tankegang når formålet er å skape verdifulle samarbeider, skriver Knud Fahrendorff i Kampanje.
Les intervjuet som Fredrik gjorde med Tekjobb her.
MFU, Matbransjen Faglige Utvalg har eksistert i ti år. Som dere sikkert vet er dette bransjens selvreguleringsordning opprettet av NHO, Virke og ANFO.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.