
Fra Paris Hilton til Malawa Yousafzai
Men mest om resesjonsspøkelset, gaming, cookie-døden, creative effectiveness, bærekraft og purpose, web 3.0 og metaverse. ANFO har vært på Cannes Lions 2022.
Men mest om resesjonsspøkelset, gaming, cookie-døden, creative effectiveness, bærekraft og purpose, web 3.0 og metaverse. ANFO har vært på Cannes Lions 2022.
Merkeplikten for retusjert reklame trer i kraft 1. juli.
Ellen Jorunn Bergem i Obos har satt employer branding på agendaen og fått med seg hele virksomheten i arbeidet – hun er Årets Fagperson.
Juryen tildelte Hans Petter Stub Æresprisen på årets Magnet Awards.
Formålet med Magnet Awards er å hedre de beste arbeidene innen rekruttering og employer branding. Ved å løfte frem de beste arbeidene, skaper vi læring og kan heve nivået til hele bransjen. Her får du oversikt over alle vinnerne i Magnet Awards 2022. Åpen klasse Gull Wanna TRY the other
Orkla er en spydspiss innen merkevarebygging. Konsernet arbeider også målrettet med HR og den interne merkevarebyggingen.
Employer branding er trendy. Amedia arbeider både innsiktsbasert og datadrevet med faget for å unngå synsing.
Begrepene AdTech og MarTech brukes daglig av markedsførere. Likevel er det mange som synes det er vanskelig å forstå forskjellen mellom de to og hva det egentlig er – her forklarer v i forskjellen.
Vi har slått av en prat med Kjetil Undhjem, tidligere ANFO-medlem og nå internasjonal markedsfører.
Denne vinteren og våren har aktiviteten vært høy, og vi tror at den vil fortsette å være det fremover.
SmidigDag er selskapets måte å møte den nye arbeidshverdagen på.
Det er sendt inn rekordmange bidrag til Magnet Awards og endelig er shortlist klar!
På årets MarTech-konferanse oppfordret Helene Slettemoen, Innsikt- og strategidirektør i Diar, annonsørene til å stille kritiske spørsmål før de tar beslutninger.
En kommentar skrevet av ANFOs samarbeidspartner Vebjørn Søndersrød for en annen av våre samarbeidspartnere, Kobler.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen
Kongens gate 21, 0153 Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.