
Det var egentlig veldig, veldig enkelt å kåre årets vinner.
ANFO er opptatt av unge markedsføringstalenter. Cannes Lions sin ungdomssatsning, drives naturlig nok, og ikke veldig overraskende, under navnet Cannes Young Lions. ANFO sponser Young Lions Marketer, altså den delen av konkurransen som retter seg til unge markedsførere på annonsørsiden. Men først skulle man som team konkurrere. Forutsetningen for å
Vi gratulerer Cathrine Dalan med den gjeve hedersprisen!
Se hvem som vant diplomer og metall, og les alle jurybeskrivelsene!
Pål Machulla og Andreas Tyrholm fra Merkle gjester MarTech dagen.
Se hvilke case som har fått plass på hederslisten!
Vi snakker riktignok ungdomslandslaget, men en plass skal man jo starte. Vi går mot lysere tider og da nærmer vi oss også Cannes Lions. Den internasjonale konkurransen i kreativitet. Her har vi to plasser på selveste landslaget klare. Forutsetningen er bare at du og din makker må være best, det
Kundeservice Awards er en årlig konkurranse som skal hedre alle som jobber i et kunde- eller callcenter. Konkurransen er aktuell enten man jobber med inngående eller utgående kundeservice- og salgsoppgaver, og konkurransen gjelder alle kanaler. Kundeservice Awards arrangeres av ANFO, Virke og Godkjent Callcenter. Målet med konkurransen er å anerkjenne
Hvilket ANFO Effekt case er best gjennom tidene? Vi har spurt årets jurymedlemmer.
Disse har vunnet mest i ANFO Effekt gjennom tidene.
Disse skal kåre Norges mest effektive markedsføringsjobber.