I år har vi gleden av å presentere et aldri så lite scoop til DSAD den 16. oktober. Og vi har hatt globale stjerner på DSAD også tidligere. Sir John Hegarty, Ajaz Ahmed, Bob Hoffmann, Byron Sharp, Mark Adams, Thomas Kolster og Peter Field er ikke hvem som helst på vår faglige stjernehimmel. Og de har alle vært på ANFO sin scene.

I år kommer altså Andrew Tindall fra System1, hvor han er Senior Vice President for Global Partnerships. Andrew er sannsynligvis en av dem som vet aller mest om hva som gjør dagens reklame og kommunikasjon effektiv, hva som virker og hvorfor. Dette er System1 sin kjernekompetanse og Andrew er her svært sentral. Hvordan skiller de enkelte kanaler, og plattformer seg fra hverandre og hvor mye betyr egentlig kreativitet?
📷 Andrew Tindall fra System1
Vi antar at mange allerede følger Andrew på LinkedIn hvor han har en stadig større følgerskare. Han er i dag en av våre fremste marketing influencere og nevnes i samme åndedrag som Mark Ritson, Les Binet og Bob Hoffmann. Han har en fast kommentarspalte i The Drum og er en populær speaker på globale konferanser.
På DSAD den 16 oktober er overskriften «Extra share of Creativity». Underlaget er ny forskning fra System 1 og Effie som ser på sammenhengen mellom bla kreativitet og forretningsmessig suksess.