MarTech Awards prisutdeling 2023

Prisutdelingen for ANFO MarTech Awards finner sted 16. november og du er hjertelig velkommen! I løpet av kvelden deler vi ut gull, sølv og bronse til vinnerne i konkurransen. Er det deg og ditt case som henter hjem det edleste metallet? For første gang skal vi også dele ut hedersprisen Årets tech geek. – Prisutdelingen […]

Kundeservice Awards – prisutdeling

Velkommen til en staselig festkveld der vi hedrer de nominerte og vinnerne av de beste casene i bransjen! I tillegg til prisutdeling er det også inkludert et fagprogram som avholdes rett før prisutdelingen på Gamle Logen. Dørene åpner 14:30 og foredragene holdes mellom 15:00 – 17:00. På denne festkvelden skal vi kunngjøre vinnerne i konkurransens […]

NY FRIST: Send inn case til Kundeservice Awards 2023

Formålet med Kundeservice Awards er å skape blest rundt det flotte arbeidet som utføres i et kundesenter/callcenter, enten man jobber med inngående eller utgående kundeservice- og salgsoppgaver. Konkurransen gjelder alle kanaler. Dette er et samarbeid mellom ANFO og VIRKE, og arrangeres for første gang i 2023. Du kan konkurrere i disse kategoriene For hver kategori […]

Young Lions Marketeers

Young Lions er juniormesterskapet for Cannes Lions. Forutsetningen for å delta er at du er annonsør og at begge deltagerne er under 30 år. Jobben lages ut fra en skissert problemstilling lagt frem av Flyktinghjelpen. Presentasjonen må lages på engelsk da konkurransen i Cannes går på engelsk. ANFOs jury består av norske annonsører og tidligere […]

Send inn case til MarTech Awards 2022  

I år lanserer vi konkurransen MarTech Awards. Dette er en konkurranse som hedrer den beste bruken av eksisterende markedsteknologi i kombinasjon med kreativt innhold. Har du bidratt i arbeidet med en slik case? Send den inn og delta i konkurransen.  MarTech Awards legger lik vekt på strategi, kreativitet og resultat – konkurransen bedømmer ut ifra disse kriteriene. Har […]

Young Lions 2022

Young Lions er juniormesterskapet for Cannes Lions. I år vil Young Lions holdes digitalt på grunn av skjevfordeling av vaksineringen i verden, men vinnerteamet vil få muligheten til å dra ned til festivalen som delegat. Forutsetningen for å delta er at du er annonsør og at begge deltagerne er under 31 år. Jobben lages ut […]

Employer branding seminar og prisutdeling Magnet Awards

Velkommen til en inspirerende dag på Latter der vi setter søkelyset på fagfeltet employer branding. Vi samler HR, kommunikasjons- og markedsavdelinger for å belyse viktigheten av employer branding og utfordringene rundt å tiltrekke seg og beholde flinke folk.  På dette hybridarrangementet fyller vi på kunnskapsbanken med interessante foredrag. I tillegg deler vi ut Magnet Awards […]

ANFO Effekt – send inn case!

ANFO Effekt har engasjert hele bransjen siden 2012. Antall Effekt-case i basen er nå godt over 1100. Dette er caser og eksempler som viser at markedsføring kan gjøre en betydelig forskjell for bedrifter og merkevarer. Når man gjør ting riktig. Målet med ANFO Effekt er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier. Det er […]

Magnet Awards – frist for innsendelse av case den 2. mai

Magnet Awards hedrer årets beste kommunikasjonsarbeid innen «employer branding» og rekruttering i Norge, og gir muligheten for arbeidsgivere å måle krefter med hverandre.  🧲  Om prisen Formålet med Magnet Awards er å hedre de beste arbeidene innen rekruttering og «employer branding». Ved å løfte frem de beste arbeidene, skaper vi læring og kan heve nivået til […]

ANFO Effekt prisutdeling – Frist 8. mars

ANFO Effekt har engasjert hele bransjen siden 2012. Målet er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier. Velkommen til ANFO Effekt prisutdeling. Kvelden der vi ikke bare skal hedre gode markedføringsjobber men vi skal ha en skikkelig festkveld med show, 4-retters middag og sist men ikke minst ha det gøy med våre bransjekollegaer.Alle […]

MMM prisutdeling

Gode kampanjer fortjener heder og ære! Vi er overbevist om at et MMM med fokus på deling og læring er veien å gå for å skape enda mer effektiv kommunikasjon, i en verden som nå gir oss nesten uante muligheter. På prisutdelingen premieres de aller beste jobbene i konkurransen Max Marketing Mix. Her har juryen […]

MMM – send inn case!

Siden etableringen av MMM i 1998 er mediebransjen totalt endret, teknologien har gjort sitt inntog og gir oss nå helt andre muligheter for dialog. Dagens annonse- og markedsføringsteknologi, samt bedre og større volum av data, har medført en eksplosiv vekst innen automatisert personifisert kreativ produksjon. Adtech og Martech aktørene har nå gjort det mulig for […]