Formålet med Kundeservice Awards er å skape blest rundt det flotte arbeidet som utføres i et kundesenter/callcenter, enten man jobber med inngående eller utgående kundeservice- og salgsoppgaver. Konkurransen gjelder alle kanaler.
Dette er et samarbeid mellom ANFO og VIRKE, og arrangeres for første gang i 2023.
Du kan konkurrere i disse kategoriene
For hver kategori vil juryen nominere tre vinnerkandidater, men det blir kåret kun én vinner. Full kategoribeskrivelse finner du HER.
- Årets Kundesenter (inngående)
- Årets Teamleder kundesenter (inngående)
- Årets Medarbeider kundesenter (inngående)
- Årets Callcenter (utgående)
- Årets Teamleder callcenter (utgående)
- Årets Medarbeider callcenter (utgående)
- Årets Selger (inngående og utgående)
- Årets Outsourcing partnerskap
- Årets Chatbot
- Årets Innovasjon
- Årets Bærekraft
Siste frist for innsendelse: Fredag 17. november 2023, kl. 23:59.
Prisutdeling: Torsdag 25. januar 2024 på Faksen Bar, Kongens gate 21, Oslo