Magnet Awards hedrer årets beste kommunikasjonsarbeid innen «employer branding» og rekruttering i Norge, og gir muligheten for arbeidsgivere å måle krefter med hverandre.
🧲 Om prisen
Formålet med Magnet Awards er å hedre de beste arbeidene innen rekruttering og «employer branding». Ved å løfte frem de beste arbeidene, skaper vi læring og kan heve nivået til hele bransjen.
🧲 Deltakelse
Kampanjene skal ha vært gjennomført i perioden mellom 1. april 2021 og frem til 29. april 2022. Kampanjene vurderes ut i fra: strategi (25%), kreativitet (25%) og effekt (50%). Det eneste unntaket er åpen klasse, der kreativitet teller 100%. Innsendelsefrist: 2. mai.
🧲 Kategorier
- Årets helhetlige employer branding
- Årets kampanje overfor egne medarbeidere
- Årets kampanje overfor erfarne
- Årets kampanje overfor studenter
- Bærekraftig HR
- Åpen klasse
- Årets fagperson for employer branding