Velkommen til Rethink Retail.
ANFO i samarbeid med Schjærven Reklamebyrå gir deg en dag med inspirasjon og konkrete tips om hva som må til for å lykkes med å legge til rette for fremtidens handleopplevelser.
Velkommen
Thomas Rønnerud, sponsor- og medlemsdirektør – ANFO
—
Hvordan Klarna har blitt et av verdens største fintech selskap, med fokus på brukeropplevelse og merkevarebygging
Thomas Elvestad, Marketing Direktor – Klarna Norge
—
Det er bedre å bli sett en gang enn å bli oversett mange
Are Thu, Head of Business Intelligence – Re:Media
—
Black Friday hver dag: Innovasjoner i last mile under og etter pandemien
Alexander Haneng, direktør for digital innovasjon i Posten og Bring
—
Varehandelens ringvirkninger
Maja Flaatten, seksjonsleder marked og digitalt salg i DNB.
—
Hvordan svenske Nicks økte salg og distribusjon med sitt Amazon partnerskap
Pierre Magnusson, Head of E-Commerce hos NICK’S.
—
Hva har gjort at Kid har klart seg bra ?
Anders Fjeld, Ceo i Kid/ Hemtex.
—
Hvor i bærekraftstrappa står din bedrift?
Ingrid Leren Wathne, Kreativ leder – Schjærven Reklamebyrå
—
—
Vi snakker riktignok ungdomslandslaget, men en plass skal man jo starte. Vi går mot lysere tider og da nærmer vi oss også Cannes Lions. Den
Kundeservice Awards er en årlig konkurranse som skal hedre alle som jobber i et kunde- eller callcenter. Konkurransen er aktuell enten man jobber med inngående
Hvilket ANFO Effekt case er best gjennom tidene? Vi har spurt årets jurymedlemmer.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.