Velkommen til Rethink Retail.
ANFO i samarbeid med Schjærven Reklamebyrå gir deg en dag med inspirasjon og konkrete tips om hva som må til for å lykkes med å legge til rette for fremtidens handleopplevelser.
Velkommen
Thomas Rønnerud, sponsor- og medlemsdirektør – ANFO
—
Hvordan Klarna har blitt et av verdens største fintech selskap, med fokus på brukeropplevelse og merkevarebygging
Thomas Elvestad, Marketing Direktor – Klarna Norge
—
Det er bedre å bli sett en gang enn å bli oversett mange
Are Thu, Head of Business Intelligence – Re:Media
—
Black Friday hver dag: Innovasjoner i last mile under og etter pandemien
Alexander Haneng, direktør for digital innovasjon i Posten og Bring
—
Varehandelens ringvirkninger
Maja Flaatten, seksjonsleder marked og digitalt salg i DNB.
—
Hvordan svenske Nicks økte salg og distribusjon med sitt Amazon partnerskap
Pierre Magnusson, Head of E-Commerce hos NICK’S.
—
Hva har gjort at Kid har klart seg bra ?
Anders Fjeld, Ceo i Kid/ Hemtex.
—
Hvor i bærekraftstrappa står din bedrift?
Ingrid Leren Wathne, Kreativ leder – Schjærven Reklamebyrå
—
—
Når både mediekjøp og rapportering leveres på og fra samme plattform, blir det vanskelig å vurdere den reelle verdien av egne merkevareinvesteringer. Nå inviterer ANFO,
Publicis Norge styrker sin posisjon innen markedsteknologi, CRM og kundeopplevelse med lanseringen av et nytt byrå: Publicis Foundry. Satsingen skal hjelpe virksomheter med å utvikle
Vi lastet opp departementets pressemelding om vedtakelsen forskrift om forbud om markedsføring av visse næringsmidler særlig rettet mot barn. I tillegg har vi lastet opp
Det vises til artikkel i Kampanje datert 2. mai der Jan Christian Vestre (AP) påstår at den vedtatte forskriften ikke vil ramme reklame mot voksne,
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.