Rethink Retail

14. JANUAR, 2021

09:00 - 12:00

Velkommen til Rethink Retail.

ANFO i samarbeid med Schjærven Reklamebyrå gir deg en dag med inspirasjon og konkrete tips om hva som må til for å lykkes med å legge til rette for fremtidens handleopplevelser.

 

Samarbeidspartnere

Om foredragene

Program

Program

Velkommen
Thomas Rønnerud, sponsor- og medlemsdirektør – ANFO

Hvordan Klarna har blitt et av verdens største fintech selskap, med fokus på brukeropplevelse og merkevarebygging
Thomas Elvestad, Marketing Direktor – Klarna Norge

Det er bedre å bli sett en gang enn å bli oversett mange
Are Thu, Head of Business Intelligence – Re:Media

Black Friday hver dag: Innovasjoner i last mile under og etter pandemien
Alexander Haneng, direktør for digital innovasjon i Posten og Bring

Varehandelens ringvirkninger
Maja Flaatten, seksjonsleder marked og digitalt salg i DNB.

Hvordan svenske Nicks økte salg og distribusjon med sitt Amazon partnerskap
Pierre Magnusson, Head of E-Commerce hos NICK’S.

Hva har gjort at Kid har klart seg bra ?
Anders Fjeld, Ceo i Kid/ Hemtex.

Hvor i bærekraftstrappa står din bedrift?
Ingrid Leren Wathne, Kreativ leder – Schjærven Reklamebyrå

Nytt fra ANFO

Ny frist!

Høsten er en hektisk tid for de fleste av oss – også de som skriver case. Derfor utsetter vi fristen for innsending av case i

Les mer »