Alt om konkurransen

Kundeservice Awards skal verdsette alle som jobber i et kundesenter/callcenter, enten man jobber med inngående eller utgående kundeservice- og salgsoppgaver. Konkurransen gjelder alle kanaler.

Vi har en sterk tro på at konkurransen vil være en viktig bidragsyter til kompetanseløftet i bransjen, og synliggjøre det viktige arbeidet som utføres i kundesenter/callcenter.

Din virksomhet skal delta på Kundeservice Awards fordi dere ønsker å fremme seriøsitet, annerkjennelse og yrkesstolthet for alt det flotte arbeidet som gjøres av de som jobber i et kundesenter/callcenter.

Det å innkassere en premie i en slik konkurranse er selvsagt også motiverende og god markedsføring! At dere liker å konkurrere kan derfor også være en god grunn til å melde seg på konkurransen.

For hver kategori vil juryen nominere tre vinnerkandidater, men det vil bli kåret kun én vinner. Jurygeneral er Katarina Lalander Hamnes. Oversikt over hele juryen finner du her.

Konkurransen arrangeres av ANFO, Virke og Godkjent Callcenter.

Viktige datoer
  • Konkurransen åpner for innsendelse: mandag 28. oktober 2024.
  • Siste frist for innsendelse: onsdag 20. november 2024.
  • Prisutdeling: torsdag 23. januar 2025, Gamle Logen, Oslo.
Kategorier

For hver kategori vil juryen nominere tre vinnerkandidater, men det blir kåret kun én vinner. Full kategoribeskrivelse finner du HER.

  • Årets Kundesenter (inngående)
  • Årets Teamleder kundesenter (inngående)
  • Årets Medarbeider kundesenter (inngående)
  • Årets Callcenter (utgående)
  • Årets Teamleder callcenter (utgående)
  • Årets Medarbeider callcenter (utgående)
  • Årets Selger (inngående og utgående)
  • Årets Outsourcing partnerskap
  • Årets Chatbot
  • Årets Innovasjon
  • Årets Bærekraft
Vilkår

Konkurransen gjelder case som har vært aktive i perioden 1. november 2023 og frem til siste frist for innsendelse som er 20. november 2024. Oppstartstidspunktet for caset kan være tidligere enn 1. november 2023, så lenge caset har vært aktivt i den aktuelle perioden.

Alle case sendes inn i ANFO Awards, og all tekst skrives direkte inn i portalen. Det skal ikke sendes inn Powerpoint/Keynote som vedlegg i ANFO Awards. Grunnen til dette er å sikre at alle casene ser like ut for juryen. Dette sikrer at det ikke er innsenderen med lekrest Powerpoint/Keynote som får all oppmerksomhet.

I ANFO Awards skal du levere:

  • Sammendrag av case (max. 100 ord)
  • Øvrig beskrivelse (max. 2000 ord)
  • Laste opp inntil 5 vedlegg, som kan være lydfiler, bilder, videoer eller annet materiell fra caset som gir en representativt bilde av caset. Max størrelse er 1000MB pr. vedlegg. Aktuelle formater er jpg, jpeg, png, gif, tif, tiff, wmv, mpg, mpeg, mpeg4, mov, mp4.
Konkurranseavgift

Konkurranseavgift: 3.995,- ekskl. mva. og følgende rabattordninger:

  • Ved innsendelse av samme case i to eller flere kategorier, gis det 50% rabatt fra og med andre innsendelse.
  • Bedrifter med omsetning på mindre enn NOK 10 mill. får 50% rabatt.
  • Bedrifter som er medlem av Godkjent Callcenter får 20% rabatt.

Se hvem som vant i Kundeservice Awards 2023 her

Del denne siden:

Hva skiller de aller beste fra de gode?

Innsikt fra over 1200 markedsføringscaser Det siste året har vi gått gjennom over 1200 markedsføringscaser i forbindelse med ANFO Effekt-prosjektet. Målet med dette prosjektet er

Les mer »

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Del denne siden: