Alt om konkurransen

Kundeservice Awards skal verdsette alle som jobber i et kundesenter/callcenter, enten man jobber med inngående eller utgående kundeservice- og salgsoppgaver. Konkurransen gjelder alle kanaler.

Konkurransen arrangeres av ANFO og VIRKE, som også samarbeider om sertifiseringsordningen Godkjent Callcenter. Vi har en sterk tro på at konkurransen vil være en viktig bidragsyter til kompetanseløftet i bransjen, og synliggjøre det viktige arbeidet som utføres i kundesenter/callcenter.

Din virksomhet skal delta på Kundeservice Awards fordi dere ønsker å fremme seriøsitet, annerkjennelse og yrkesstolthet for alt det flotte arbeidet som gjøres av de som jobber i et kundesenter/callcenter.

Det å innkassere en premie i en slik konkurranse er selvsagt også motiverende og god markedsføring! At dere liker å konkurrere kan derfor også være en god grunn til å melde seg på konkurransen.

For hver kategori vil juryen nominere tre vinnerkandidater, men det vil bli kåret kun én vinner. Jurygeneral er Gorm Kunøe.

Viktige datoer
  • Siste frist for innsendelse: 22. november 2023, kl. 23:59
  • Prisutdeling: Torsdag 25. januar 2024 på Faksen Bar, Kongens gate 21, Oslo
Kategorier

For hver kategori vil juryen nominere tre vinnerkandidater, men det blir kåret kun én vinner. Full kategoribeskrivelse finner du HER.

  • Årets Kundesenter (inngående)
  • Årets Teamleder kundesenter (inngående)
  • Årets Medarbeider kundesenter (inngående)
  • Årets Callcenter (utgående)
  • Årets Teamleder callcenter (utgående)
  • Årets Medarbeider callcenter (utgående)
  • Årets Selger (inngående og utgående)
  • Årets Outsourcing partnerskap
  • Årets Chatbot
  • Årets Innovasjon
  • Årets Bærekraft
Vilkår

Konkurransen gjelder for perioden 1. januar 2022 og frem til siste frist for innsendelse som er 22. november 2023.

Alle case sendes inn i ANFO/Award Force, og all tekst skrives direkte inn i portalen. Dette skal leveres:

  • Sammendrag av case (max. 100 ord)
  • Øvrig beskrivelse (max. 2000 ord)
  • Laste opp inntil 5 vedlegg, som kan være lydfiler, bilder, videoer eller annet materiell fra caset som gir en representativt bilde av caset. Max størrelse er 1000MB pr. vedlegg. Aktuelle formater er jpg, jpeg, png, gif, tif, tiff, wmv, mpg, mpeg, mpeg4, mov, mp4.
Konkurranseavgift

Pris for innsending av case: NOK 3.995,- (ekskl. mva.)

  • Bedrifter med brutto omsetning på mindre enn NOK 10 mill.: NOK 1.995,-
  • Ved innsendelse av samme case i flere kategorier: Halv pris fom. andre innsendelse.
  • Medlem av Godkjent Callcenter: 20% rabatt på priser for innsendelse.

Del denne siden:

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker

Del denne siden: