Alt om Kundeservice Awards

En hyllest til bransjens viktigste stemmer

Kundeservice Awards er en årlig konkurranse som løfter frem de beste prestasjonene innen kundeservice og callcenter – enten man jobber med inngående henvendelser, salg, support, ledelse eller innovasjon. Vi hedrer mennesker, team og løsninger som setter standarden for kvalitet og engasjement i kundeopplevelsen – på tvers av alle kanaler.

Konkurransen er åpen for alle aktører som jobber med kundedialog – internt eller eksternt, i privat eller offentlig sektor. Her handler det om yrkesstolthet, faglig utvikling og anerkjennelse for et viktig arbeid som ofte foregår i det stille.

Konkurransen arrangeres av ANFO, Virke og Godkjent Callcenter.

Derfor bør din virksomhet delta

Å delta i Kundeservice Awards viser at dere tar faglig utvikling, servicekultur og profesjonalitet på alvor. Det er en unik mulighet til å:

  • Synliggjøre innsatsen til deres medarbeidere og ledere
  • Styrke teamfølelsen og bygge intern stolthet
  • Konkurrere på like vilkår med bransjens beste
  • Markedsføre gode resultater og innovasjoner
  • Være en del av et voksende fagmiljø som fremmer kvalitet i kundedialogen

Innsendelsesperiode 2025: 13. oktober – 31. oktober kl. 23:59
Prisutdeling: 22. januar 2026

Kategorier i konkurransen

For hver kategori vil juryen nominere tre vinnerkandidater, men det blir kåret kun én vinner. Full kategoribeskrivelse finner du HER.

  • Årets Kundesenter (inngående)
  • Årets Teamleder kundesenter (inngående)
  • Årets Medarbeider kundesenter (inngående)
  • Årets Callcenter (utgående)
  • Årets Teamleder callcenter (utgående)
  • Årets Medarbeider callcenter (utgående)
  • Årets Selger (inngående og utgående)
  • Årets Outsourcing partnerskap
  • Årets Chatbot
  • Årets Innovasjon
  • Årets Bærekraft

Vilkår

Konkurransen gjelder case som har vært aktive i perioden 1. november 2024 og frem til siste frist for innsendelse som er 31. oktober 2025. Oppstartstidspunktet for caset kan være tidligere enn 1. november 2024, så lenge caset har vært aktivt i den aktuelle perioden.

Innsending og vurdering

Innsending skjer via ANFO Awards-portalen, der tekst fylles inn direkte og vedlegg lastes opp. Det skal ikke sendes inn PowerPoint/Keynote-presentasjoner – dette sikrer at alle case vurderes på like premisser.

Ved innsending leverer du:

  • Et kort sammendrag (maks. 100 ord)
  • En utfyllende beskrivelse (maks. 2000 ord)
  • Inntil 5 vedlegg (bilder, videoer, lydfiler eller annet relevant materiell)

Juryen vurderer alle innsendte bidrag etter kriterier som faglighet, effekt, gjennomføring og helhetsinntrykk.

Konkurranseavgift

Konkurranseavgift 2025: 3.995,- ekskl. mva. Vi tilbyr følgende rabattordninger:

  • Ved innsendelse av samme case i to eller flere kategorier, gis det 50% rabatt fra og med andre innsendelse.
  • Bedrifter med omsetning på mindre enn NOK 10 mill. får 50% rabatt.
  • Bedrifter som er medlem av Godkjent Callcenter får 20% rabatt.

Praktisk informasjon og prisutdeling

For informasjon om frister, arrangementsdatoer, deltakeravgift og påmelding til prisutdeling, henviser vi til arrangementsiden her.

Tidligere vinnere i Kundeservice Awards:
Se hvem som vant i 2024
Se hvem som vant i 2023

Del denne siden:

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Del denne siden: