Kundeservice Awards
Skriv og send inn case til konkurransen som hedrer alt det fantastiske arbeidet som gjøres i kundesenter og callsenter. Her kan man sende inn case uansett om man arbeider med inngående eller utgående kundeservice- og salgsoppgaver.
Frist for innsending av case er 25. august og du kan lese alt om konkurransen her.

29. august: Smart Start: Design og merkevarebygging
Grafisk design er et av markedssjefens viktigste verktøy i arbeidet med å fornye og forsterke engasjement, både hos nye og gamle kunder. Design- og merkevarebyrået Bleed gjester frokostseminaret Smart Start og skal fortelle om hvordan du skal fremstå som relevant i din bransje, samtidig som du skiller deg ut. Hva kan etablerte merkevarer lære av måten start-ups tenker design? Hvor er designfaget på vei? Og ikke minst – hvordan bruke kunstig intelligens i den daglige forvaltningen av din visuelle merkevare?
Foredragsholderne er Christoffer Nøkleby og Simon Stjern og du kan lese mer om arrangementet her.

31. august: AI-skolen: praktisk innføring i ChatGPT, Midjourney og DALL-E 2
Det er fortsatt ledige plasser, men de forsvinner fort så her gjelder det å være raskt ut! Dette kurset i generativ AI gir deg en grunnleggende innføring i hva generativ AI er, hvordan det fungerer, hva det kan brukes til og hva det ikke kan brukes til. Du lærer hvordan du kan skape tekst og bilder basert på promter, i tillegg til å dele erfaringer og diskutere resultatene med de andre deltagerne. Det er Fredrik Pettersson, Teknologidirektør i ANFO som leder AI-skolen.
Les mer om AI-skolen her.

12. september: Smart Start: Datadrevet og direkte markedsføring på 60 minutter!
Datadrevet og direkte markedsføring ligger i handlingsrommet mellom reglene om markedsføring og personvern – det er mye å holde styr på med andre ord. Dette frokostseminaret er kortversjonen av ANFO-skolen Ansvarlig markedsføring og personvern, og i løpet av en time feier Carsten og Vebjørn gjennom de sentrale reglene for datadrevet og direkte markedsføring – kanal for kanal.
Det er bakoversveisgaranti og du kan lese mer om frokostseminaret her.

21. september: Smart Start: Hvordan overkomme utfordringer rundt B2B-markedsføring og -salg?
Mange B2B-selskaper sliter med å tilpasse seg en mer digital salgsprosess, samtidig som at de digitale interaksjonene blir viktigere og viktigere. Derfor er kartlegging av kundereisen og håndtering av leads helt kritisk. Johan Grenlund fra Mewb og Olle Alvemark fra Curamando gjester frokostseminaret Smart Start for å gi oss innsikt i hvordan man kan effektivisere og fortsatt utvikle kundereisen i en utfordrende tid.
Les mer om arrangementet her.

12. oktober: Den Store Annonsørdagen
Velkommen til konferansen Den Store Annonsørdagen der blant annet Mark Adams skal forelese. Vi presenterer også Den Store Annonsørrapporten med funn gjort i bransjen fra det siste året. Programmet kombinerer faglig tyngde, inspirasjon og caser fra aktører andre kan lære av, og bli inspirert av.
Les mer om konferansen her.
