Hva er det som gjøre at så mange merkevarer mislykkes? Og hvorfor vinner de som vinner så stort? Man kan stille seg spørsmålet om hvor mye av dette som er flaks og hvor mye som kan kontrolleres og utnyttes.
På MarTech dagen skal Mark Adams presentere prinsippene som ligger bak det «å være heldig» med foredraget sitt How to be Luckiest Brand On Planet Earth.
Prinsippene han skal snakke om kan gjøre en dramatisk forskjell for deg og din merkevare. Når man først har forstått dem kan de bidra til å skape og utvikle en merkevarestrategi som treffer riktig hos riktig publikum på riktig tidspunkt. Satt litt på spissen kan du lære deg hvordan du og merkevaren din i all fremtid blir «en av de heldige».
Mark Adams er sannsynligvis en av de aller beste foredragsholderne du noen sinne har hørt eller kommer til å oppleve. Han snakker om markedsføring, media og teknologi på sin helt spesielle måte. Og det gjør han på en usedvanlig engasjerende og sjarmerende måte.
Jan Morten Drange, daglig leder i ANFO
Mark Adams er en serie-gründer og prisbelønt tenker inne teknologi, underholdning og merkevarebygging. Han har jobbet med kjendiser og toppledere, og drevet merkevarevekst med stor suksess. Nå er han Senior Vice President og leder for innovasjon i VICE Media Group. Det digitale medie- og kringkastingsselskapet startet som et trykt magasin, men har nå utviklet seg til å bli et medieimperium med kontorer i over 40 land.
Les mer om MarTech dagen den 25. mai og book billetter her.