OSLO, NORWAY - FEBRUARY 07: ANFO Effectiveness Award at Wallmans Oslo on February 7, 2019 in Oslo, Norway. (Photo by Erik Valestrand/Getty Images  For ANFO)

ANFO Effekt jubilerer

ANFO Effekt, bransjens kanskje aller viktigste konkurranse, er ti år i år 🎈

Her settes effektiv kommunikasjon i system. Vi skal lære av hverandre og bli stadig flinkere.

Den 17. mars er det igjen prisutdeling. Vi vet at det er veldig mange som er veldig spente. Blir det deg, din bedrift og ditt case som vinner?

Årets Birøkter er en hederspris vi deler ut til helt spesielle ANFO Effekt venner. Enten det er en eller flere personer eller en bedrift. Prisen ble sist delt ut i 2020 og gikk da til DNB sin markedsavdeling. For solide bidrag og like solid uttelling i ANFO Effekt siden starten. Er det en der ute som blir den femte vinneren av Årets Birøkter? Les mer

Annonsørene på topp

Det er slik at noen kanskje er litt flinkere enn andre til å utvikle effektiv kommunikasjon. Eller kanskje de bare er flinkere til å skrive gode caser? Gjengen i tet blant annonsørene er DNB, Orkla, Mills, McDonalds, Vipps, Lerum, Finn.no og Q-Meieriene. Er du ute etter inspirasjon kan det godt tenkes at det er lurt å kikke denne gjengen nærmere i kortene. Les mer ↓

Byråene i tet!

Noen byråer er mer opptatt av å markere seg i ANFO Effekt enn andre. De fleste kunder der ute er opptatt av effektiv kommunikasjon. Det må jo være ganske lurt å ha noen ANFO Effekt utmerkelser i beltet? Tetgruppen består nå av TRY, POL, Nord DDB, Morgenstern og Atyp. Med McCann, Los&Co, Per Høj, Anorak, Kitchen og Trigger like bak. Les mer

Blant mediebyråene er det OMD, Vizeum (som nå er iProspect), Red Dentsu X, Mediacom, Carat og Starcom som leder an. Mestvinnende byrå OMD har også innkassert en Årets Birøkter til daglig leder i byrået, Torstein Rafgård. Les mer

Det føles lenge siden ANFO Effekt prisutdeling i 2021. Kanskje har det med pandemi og digital sending å gjøre. Om du virkelig ønsker å få den skikkelige effekt-stemningen nå, rett før årets prisutdeling har du her mulighet til å gå all in. Se fjorårets digitale prisutdeling

Hvis du som mange andre er helt umettelig på ANFO Effekt innsikt og inspirasjon. Her finner du alt hva vi har gjort i de ni foregående årene.

Del dette innlegget: