Her får du gode lyd-tips av Kristoffer Vangen fra Bauer Media.
– Merkevaren blir mer synlig av å også bli hørt
– Musikk i markedskommunikasjon og markedsføring øker effekten med 30%
– Lyd endrer atferd
– Kun 38% av multinasjonale merkevarer har definert lyden av merkevaren
– Viktig å være tydelig i din audiovisuelle kommunikasjon
Foredrag med Kathrine Rønhof Karstensen på Loyalty Day 5. desember.
Nå i en kort periode er Den Store Annonsørrapporten gratis og tilgjengelig for alle!
Nettbutikker, nettbanker eller apper ønsker ofte å personalisere brukeropplevelsen. Det er jo fint hvis nettbutikken «husker» hva du pleier å være interessert i når du
Hva engasjerer dagens unge, hva enes de om, og hva skiller dem fra hverandre? UNG2025 gir deg en dyptgående innsikt i hva som rører seg
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.