På dagens digitale konferanse tar vi deg med på hele kundereisen fra plattform til markedsføring. Bli inspirert til hvordan du kan bygge en MarTech stack.
Hva må gjøres i dag for å sikre konkurransefortrinn i morgen?
Hvordan kan du og ditt selskap forberede dere?
Hva bør dere tenke på?
MarTech Stack er samlingen av teknologier og plattformer som markedsførere bruker for å optimalisere og å øke sine markedsføringsprosesser gjennom dagens fragmentere kundereise.
Velkommen
Trygve Tellefsen, event- og konferanseansvarlig i ANFO
MarTech stack check, behovsanalyse og strategi
Sara Saeme, Head of Adops & Martech & Thomas Bjerkeli, Director Technology and Development i Publicis Groupe deler sine perspektiver på hvordan man lykkes med å utvikle en Martechstrategi som støtter markedsavdelingen og selskapet i å oppnå sine mål.
Valg av plattform: Brief og orientering
Jørn Berg Nordlund, fagsjef virksomhetsarkitektur i Norsk Tipping
Sikkerhet og samhandling med nåværende system
Astri Marie Ravnaas, Senior Engineer Information Security i Orkla kommer til å snakke om sikkerhet og samhandling. I tillegg kommer hun til å presentere konkrete råd og tips på sikring av plattformen i forhold til rett håndheving rundt personvern og privacy.
Rekruttering av nye team til nye system og tilbud/etterspørsel i markedet
Anna Blom Rian, rådgiver i Teft ser på tilbud vs etterspørsel rundt dagens kompetanseønsker. Behov fra selskapene, trender blant kandidatene og kommer med gode råd på hvordan bygge en avdeling innen Martech. I tilegg vil hun fremme sentrale spørsmål knyttet til inhousing vs byrå.
Oppsett og drift av betalingsløsninger
Tobias Omnes, Partner- and Enterprise Account Manager & Geir Østby, Commercial Director i Klarna i Norway & Nordics i Klarna
What is important to take into consideration when setting up the next generation online store.
Julia Paulsen, Nordic eCommerce Director i Elkjøp og Hauk Landsverk, Customer Experience Director i Elkjøp vil gå igjennom de sentrale punktene som må tenkes på når nettbutikken settes opp. De vil og gi konkrete tips at hva du som annonsør bør tenke på når du lager morgendagens nettbutikk. Alt for å sørge for en best mulig opplevelse for konsumentene og brukerne.
5 tips for å lykkes med lojalitetsprogram – hvor kundeopplevelsen er i sentrum
Vibeke Trasti, markedssjef Medeier og egenart i Coop Norge SA kommer til å gå igjennom konkrete tips for å lykkes med lojalitetsprogram. Kundeopplevelsen skal være i sentrum hele veien. Alt du bør tenke på fra den gode ideen til gjennomførbare planer. Samhandling, aktivering og engasjement står i fokus
Innsamling og analysering av data fra systemene
Kim Næss, Marketing Science Director, Data & AI & Rune Albertsen, Client Director i GroupM
Finally getting MarTech set-up right
Charlotte Gretter, Global Project Director & Head of Marketing Technology (NO) i Omnicom Media Group Norway talkes about choosing the right platform, target audiences that are most likely to convert and improve ad spend efficiency to exceed a brand’s KPIs. All this, powered by agency trader’s expertise.
Torsdag 5. desember var det høytidsstemning på Oslo Plaza.
Våre ungdommer fortjener å bli behandlet som nesten-voksne og ikke som småbarn.
Hør mer om mål og ambisjoner til nylanserte Spenn. Sikre deg en billett i dag!
I reklame- og kommunikasjonsbransjen ser vi stadig at AI-teknologi blir syndebukken når noe ikke går som planlagt. Dårlige bilder? AI sin feil. Lite engasjerende innhold?
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.