Her tar Håvard oss igjennom den tredje av korona trackern av ANFO!
ANFO har nå gjennomført den 3. målingen siden koronavirusutbruddet. Målet er naturligvis å følge hvordan annonsørene og bransjen løpende opplever situasjonen her og nå, og ikke minst hva man tror og mener om den nære fremtid. Hva tror man vil skje med planer og budsjetter?

3. september åpner det gamle Nasjonalgalleriet for første gang siden 2019 – denne gangen fylt med det beste av norsk markedskommunikasjon. ANFO inviterer byråer og

Svarene fra undersøkelsen viser at AI nå er blitt en naturlig del av arbeidshverdagen for de aller fleste. Mange opplever betydelig effektivisering i arbeidet sitt,

Den Store Annonsørrapporten (DSAR) lanseres i år 15. oktober på DSAD. Det har blitt en tradisjon hele markedet venter på. Når oktober kommer, lanserer ANFO
