🐝 VELKOMMEN TIL ANFO EFFEKT PRISUTDELING 🐝
Her hedrer vi Effekt-vinnere, Spesialpris-vinnere og sist men ikke minst selve Grand Prix-prisvinneren.
Følg med, her blir det spenning hele dagen! Velg film
Program:
1 – kl. 09:00 – Velkommen / kategori – Smart Singel
2 – kl. 10:00 – Kantar innsiktspris / kategori – Vekst / Bauer Medias Merkevarepris
3 – kl. 11:00 – Kategori – B2B
4 – kl. 12:00 – Kategori – NY
5 – kl. 13:00 – Kategori – Smart Multi
6 – kl. 14:00 – Grand Prix og avslutning
Eventsponsorer:
![]()
Program:
Kl. 09:00 – Velkommen / kategori – Smart Singel
Kl. 10:00 – Kantar innsiktspris / kategori – Vekst / Bauer Medias Merkevarepris
Kl. 11:00 – Kategori – B2B
Kl. 12:00 – Kategori – NY
Kl. 13:00 – Kategori – Smart Multi
Kl. 14:00 – Grand Prix og avslutning

Forventningsbarometeret for høsten 2025 samler annonsørenes vurderinger av situasjonen i markedet. Rapporten presenterer resultatene fra undersøkelsen i en komprimert og lett tilgjengelig form. Rapporten kan

Markedsføringsfaget står ved et veiskille. Kunstig intelligens, nye behov for bærekraftig drift og økende krav til dokumentert effekt er bare noen av endringene som påvirker

Se hvem som vant og les jurybegrunnelsene her!

I DSAR 2025 (Den Store Annonsørrapporten) sier norske annonsører at effektmåling fortsatt er en av markedsføringens største utfordringer. 6 av 10 er bekymret for manglende