Har virksomheten din en kampanje som har levert målbare resultater? Da har du sjansen til å dokumentere suksessen og måle deg mot bransjens beste!
Den nye fristen for innsending av case til ANFO Effekt er satt til 19. januar 2025.
Uavhengig av mediekanaler eller kommunikasjonsdisiplin, handler konkurransen om å bevise en klar sammenheng mellom innsats og effekt. Dette er en gyllen anledning til å synliggjøre verdien av markedskommunikasjon som gir forretningsmessige resultater.
ANFO Effekt er en unik mulighet for bedrifter og byråer til å vise hva strategisk markedsføring kan oppnå. Konkurransen øker kompetansen internt, fremmer nyskapning og kreativitet, og skaper stolthet og bevissthet rundt eget arbeid. Med nærmere 1300 caser i læringsbasen har ANFO Effekt gjennom 12 år blitt en uvurderlig arena for å dokumentere effekten av målrettet markedsarbeid. Her handler det om å måle resultater opp mot tydelige målsettinger – uansett hvilke virkemidler som er benyttet.