Kundeservice_Awards_Logo_2024_bg1

Send inn case til Kundeservice Awards 2024

Formålet med Kundeservice Awards er å skape blest rundt det flotte arbeidet som utføres i et kundesenter/callcenter, enten man jobber med inngående eller utgående kundeservice- og salgsoppgaver. Konkurransen gjelder alle kanaler.

Dette er et samarbeid mellom ANFO, Virke og Godkjent Callcenter.

Innsendelsesperiode: 28. oktober – 20. november kl. 23:59
Prisutdeling: Torsdag 23. januar 2025

Du kan konkurrere i disse kategoriene

For hver kategori vil juryen nominere tre vinnerkandidater, men det blir kåret kun én vinner. Full kategoribeskrivelse finner du HER

  • Årets Kundesenter (inngående)
  • Årets Teamleder kundesenter (inngående)
  • Årets Medarbeider kundesenter (inngående)
  • Årets Callcenter (utgående)
  • Årets Teamleder callcenter (utgående)
  • Årets Medarbeider callcenter (utgående)
  • Årets Selger (inngående og utgående)
  • Årets Outsourcing partnerskap
  • Årets Chatbot
  • Årets Innovasjon
  • Årets Bærekraft
Konkurranseavgift

Konkurranseavgift: 3.995,- ekskl. mva. og følgende rabattordninger:

  • Ved innsendelse av samme case i to eller flere kategorier, gis det 50% rabatt fra og med andre innsendelse.
  • Bedrifter med omsetning på mindre enn NOK 10 mill. får 50% rabatt.
  • Bedrifter som er medlem av Godkjent Callcenter får 20% rabatt.