Formålet med Kundeservice Awards er å skape blest rundt det flotte arbeidet som utføres i et kundesenter/callcenter, enten man jobber med inngående eller utgående kundeservice- og salgsoppgaver. Konkurransen gjelder alle kanaler.
Dette er et samarbeid mellom ANFO, Virke og Godkjent Callcenter.
Innsendelsesperiode: 28. oktober – 20. november kl. 23:59
Prisutdeling: Torsdag 23. januar 2025
Du kan konkurrere i disse kategoriene
For hver kategori vil juryen nominere tre vinnerkandidater, men det blir kåret kun én vinner. Full kategoribeskrivelse finner du HER.
- Årets Kundesenter (inngående)
- Årets Teamleder kundesenter (inngående)
- Årets Medarbeider kundesenter (inngående)
- Årets Callcenter (utgående)
- Årets Teamleder callcenter (utgående)
- Årets Medarbeider callcenter (utgående)
- Årets Selger (inngående og utgående)
- Årets Outsourcing partnerskap
- Årets Chatbot
- Årets Innovasjon
- Årets Bærekraft
Konkurranseavgift
Konkurranseavgift: 3.995,- ekskl. mva. og følgende rabattordninger:
- Ved innsendelse av samme case i to eller flere kategorier, gis det 50% rabatt fra og med andre innsendelse.
- Bedrifter med omsetning på mindre enn NOK 10 mill. får 50% rabatt.
- Bedrifter som er medlem av Godkjent Callcenter får 20% rabatt.