Eventet er fulltegnet!
Velkommen til en staselig festkveld der vi hedrer de nominerte og vinnerne av de beste casene i bransjen!
Program for kvelden:
14:30 Dørene åpner
15:00 – 17:00 FAGPROGRAM
- Velkommen – Carsten Gunnarstorp, ANFO og Stein Johnsen, Virke
- Hvordan skape flere positive kundeopplevelser – Katarina Lalander Hamnes, Kundebegeistring
- Med energi, glede og kreativitet skal han lirke frem den beste kunnskapen i oss – Bård Brænde, en allsidig foredragsholder
- Hvordan lykkes som nytilsatt leder i kundeservicebransjen – Frode Dale, Ny Som Leder
- Vi snakker med vinnere – Carsten Gunnarstorp, ANFO
- Virkes arbeid vedrørende callcenterbransjens omdømme – Stein Johnsen, Virke
17:00 og utover – PRISUTDELING
Prisutdelingen starter med velkomstdrink kl. 17:15 og festmiddag kl. 18:00. Vi gleder oss til å kunngjøre vinnerne i konkurransens 11 kategorier:
- Årets Kundesenter (inngående)
- Årets Teamleder kundesenter (inngående)
- Årets Medarbeider kundesenter (inngående)
- Årets Callcenter (utgående)
- Årets Teamleder callcenter (utgående)
- Årets Medarbeider callcenter (utgående)
- Årets Selger (inngående og utgående)
- Årets Outsourcing partnerskap
- Årets Chatbot
- Årets Innovasjon
- Årets Bærekraft
Fra og med den åttende deltakeren fra samme bedrift, tilbyr vi en pris på kr. 1.500,-.
Kundeservice Awards arrangeres i samarbeid mellom ANFO, Virke og Godkjent Callcenter.