Kundeservice_Awards_Logo_2024_bg2

Kundeservice Awards 2024 – prisutdeling

Velkommen til en staselig festkveld der vi hedrer de nominerte og vinnerne av de beste casene i bransjen!

Prisutdelingen starter med velkomstdrink kl. 17:15 og festmiddag kl. 18:00.

I tillegg til prisutdeling er det også inkludert et fagprogram som avholdes rett før prisutdelingen på Gamle Logen. Dørene åpner 14:30 og foredragene holdes mellom 15:00 – 17:00.

På denne festkvelden skal vi kunngjøre vinnerne i konkurransens 11 kategorier: 

  • Årets Kundesenter (inngående)
  • Årets Teamleder kundesenter (inngående)
  • Årets Medarbeider kundesenter (inngående)
  • Årets Callcenter (utgående)
  • Årets Teamleder callcenter (utgående)
  • Årets Medarbeider callcenter (utgående)
  • Årets Selger (inngående og utgående)
  • Årets Outsourcing partnerskap
  • Årets Chatbot
  • Årets Innovasjon
  • Årets Bærekraft

Fra og med den åttende deltakeren fra samme bedrift, tilbyr vi en pris på kr. 1.500,-.

Kundeservice Awards arrangeres i samarbeid mellom ANFO, Virke og Godkjent Callcenter