Kundeservice_Awards_Logo_2024_bg2

Prisutdeling Kundeservice Awards 2024

Velkommen til en staselig festkveld der vi hedrer de nominerte og vinnerne av de beste casene i bransjen!

Program for kvelden:
14:30 Dørene åpner
15:00 – 17:00 FAGPROGRAM
  • Velkommen – Carsten Gunnarstorp, ANFO og Stein Johnsen, Virke
  • Hvordan skape flere positive kundeopplevelser – Katarina Lalander Hamnes, Kundebegeistring
  • Med energi, glede og kreativitet skal han lirke frem den beste kunnskapen i oss – Bård Brænde, en allsidig foredragsholder
  • Hvordan lykkes som nytilsatt leder i kundeservicebransjen – Frode Dale, Ny Som Leder
  • Vi snakker med vinnere – Carsten Gunnarstorp, ANFO
  • Virkes arbeid vedrørende callcenterbransjens omdømme – Stein Johnsen, Virke
17:00 og utover – PRISUTDELING

Prisutdelingen starter med velkomstdrink kl. 17:15 og festmiddag kl. 18:00. Vi gleder oss til å kunngjøre vinnerne i konkurransens 11 kategorier: 

  • Årets Kundesenter (inngående)
  • Årets Teamleder kundesenter (inngående)
  • Årets Medarbeider kundesenter (inngående)
  • Årets Callcenter (utgående)
  • Årets Teamleder callcenter (utgående)
  • Årets Medarbeider callcenter (utgående)
  • Årets Selger (inngående og utgående)
  • Årets Outsourcing partnerskap
  • Årets Chatbot
  • Årets Innovasjon
  • Årets Bærekraft

Fra og med den åttende deltakeren fra samme bedrift, tilbyr vi en pris på kr. 1.500,-.

Kundeservice Awards arrangeres i samarbeid mellom ANFO, Virke og Godkjent Callcenter.