Velkommen til en staselig festkveld der vi hedrer de nominerte og vinnerne av de beste casene i bransjen!
Prisutdelingen starter med velkomstdrink kl. 17:15 og festmiddag kl. 18:00.
I tillegg til prisutdeling er det også inkludert et fagprogram som avholdes rett før prisutdelingen på Gamle Logen. Dørene åpner 14:30 og foredragene holdes mellom 15:00 – 17:00.
På denne festkvelden skal vi kunngjøre vinnerne i konkurransens 11 kategorier:
- Årets Kundesenter (inngående)
- Årets Teamleder kundesenter (inngående)
- Årets Medarbeider kundesenter (inngående)
- Årets Callcenter (utgående)
- Årets Teamleder callcenter (utgående)
- Årets Medarbeider callcenter (utgående)
- Årets Selger (inngående og utgående)
- Årets Outsourcing partnerskap
- Årets Chatbot
- Årets Innovasjon
- Årets Bærekraft
Fra og med den åttende deltakeren fra samme bedrift, tilbyr vi en pris på kr. 1.500,-.
Kundeservice Awards arrangeres i samarbeid mellom ANFO, Virke og Godkjent Callcenter