Du vil få konkrete tips om:
· Hvordan du kan sjekke at dere er på rett kurs med interne evalueringsmetoder
· Hvordan bruke data fra VOC, CRM, NPS og Google Analytics etc. mer effektivt
· Hvordan holde oppmerksomheten til kunden i alle kanaler og få dem til å komme tilbake etterpå?
Om foredragsholder:
Ronny Ellefsen, Senior Tjenestedesigner i AntiDiffer AS
Når både mediekjøp og rapportering leveres på og fra samme plattform, blir det vanskelig å vurdere den reelle verdien av egne merkevareinvesteringer. Nå inviterer ANFO,
Publicis Norge styrker sin posisjon innen markedsteknologi, CRM og kundeopplevelse med lanseringen av et nytt byrå: Publicis Foundry. Satsingen skal hjelpe virksomheter med å utvikle
Vi lastet opp departementets pressemelding om vedtakelsen forskrift om forbud om markedsføring av visse næringsmidler særlig rettet mot barn. I tillegg har vi lastet opp
Det vises til artikkel i Kampanje datert 2. mai der Jan Christian Vestre (AP) påstår at den vedtatte forskriften ikke vil ramme reklame mot voksne,
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.