På dette webinaret får du tips og triks til målretting på sosiale medier direkte fra ekspertene. Dette er det 4. webinaret i serien om bransjens buzz-ord som vi presenterer i samarbeid med Hyper.
Foredragsholdere er Julian Kaare Lyngholm Lopez, performance-rådgivere i Hyper og Jonas Fagerberg, performance-rådgivere i Elg.
Bruken av sosiale medier til markedsføring fortsetter å vokse, nettopp fordi det har skapt en enklere måte for hver virksomhet å kommunisere med kunder, vise frem merkevarer, annonsere mot spesifikke målgrupper og engasjere publikum, og det stopper ikke der. Men det er ingen hemmelighet at kampen om oppmerksomhet er stor, og i dagens samfunn stiller målgruppen enda større krav til relevant og engasjerende annonsørinnhold.
Vi gir konkrete tips og triks på målrettingsmuligheter på sosiale medier, slik at du kan oppnå bedre effekt gjennom betalt annonsering.
For en kort tid tilbake skrev Håvard en kommentar hvor han stilte spørsmål ved en rekke rapporter fra Dentsu hvor innsikt, analyse og “metastudier” brukes som argumentasjon i det
Kanskje bransjens mest fremadstormende profil på LinkedIn?
Det finnes mange rapporter som prøver å forklare hvordan markedsføring bør gjennomføres. Færre viser hvordan den faktisk utøves. ANFO Effektprosjektet tilhører sistnevnte kategori – et
Det er sommer og vi i ANFO vil benytte anledningen til å ønske alle våre medlemmer og gode venner i bransjen en strålende sommer. Eller
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.