Awards
17. februar, 2025
Frist for innsending av case er 17. februar.
Den Store Annonsørapporten 2021 viste tydelig at sosiale medier igjen er blant de største vinnerne.
Fire av ti norske annonsører sier de vil øke investeringene i Snapchat.
13% sier de vil øke i TikTok og ytterligere 14 % vil teste ut kanalen i nærmeste fremtid. Folks bruk har også eksplodert den senere tid: 56 % av oss er på Snapchat daglig og rundt 16 % på TikTok (alderen 18-29 år: 28%). Disse plattformene vil kunne spille en betydelig rolle i svært mange kundereiser – fra branding til konverteringer.
Skal du lykkes med markedsføring i SoMe, bør du sette deg klare mål for hva du vil oppnå og hvilken målgruppe du vil engasjere.
Hør hvordan du som annonsør kan bruke Snapchat og TikTok i din markedskommunikasjon.
Per Christian Strand Teslo, SeniorAccount Executive i Snapchat
Per Christian har vært med å bygge opp den kommersielle delen av Snapchat i Norge, og har salgsansvar overfor annonsører og mediebyrå. Han har tidligere jobbet som konsulent i mediebyrået Carat og som merkevaresjef i TINE. I 2020 vant Per Christian prisen som Årets beste medieselger og han ble nominert til samme pris i 2021.
Hanne Marsdal, markedssjef i Princess
TBA
Helene Kvernaas, Oslo lead for Trickle
Helene leder i dag performance-byrået Trickle i Oslo, og har mange års erfaring med digital distribusjon og innholdsproduksjon. Hun har en bred kompetanse innen digital strategi og markedsføring, med spesialistkompetanse innen distribusjon og performance-markedsføring i sosiale medier og Google Ads. Gjennom å jobbe i skjæringspunktet mellom innhold og distribusjon, har hun opparbeidet seg god erfaring med hva som kreves for å skape maksimal effekt i digitale kanaler.
Christopher Øyen, senior rådgiver i Spoon Agency
Christopher Øyen er seniorrådgiver i Spoon Norge og leder kundeteamene til NorgesGruppen, KIWI og ASKO. Han har siden 2015 jobbet med å bygge KIWIs profil i digitale kanaler. I tillegg til kanal- og merkevarebygging, har det vært stor fokus på å bygge opp fordelsprogrammet KIWI PLUSS, som er gått fra null til 1,8 millioner kunder i perioden. Christopher har jobbet med merkevarer i Creuna og Spoon, og har bakgrunn som regissør og produsent fra TV og event.
Vi snakker riktignok ungdomslandslaget, men en plass skal man jo starte. Vi går mot lysere tider og da nærmer vi oss også Cannes Lions. Den
Kundeservice Awards er en årlig konkurranse som skal hedre alle som jobber i et kunde- eller callcenter. Konkurransen er aktuell enten man jobber med inngående
Hvilket ANFO Effekt case er best gjennom tidene? Vi har spurt årets jurymedlemmer.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.