Vipps delte nyheten «Kundeklubb med Vipps« på ANFO Loyalty Day i november 2023. Målt i det store antallet henvendelser i etterkant, må det være lov å hevde at innlegget skapte en viss buzz. Med Fordeler-knappen i Vipps står man ved et potensielt veiskille i måten butikker kommuniserer med kundene sine på. Nå kan medlemmene selv styre mengden kundeklubb-info de mottar, og om de kun ønsker å se medlemsfordelene og -poengene i Vipps. Samtidig som butikkene får en kraftfull rekrutteringskanal for nye og inaktive medlemmer på plattformen med flest unike norske brukere.
På dette frokostseminaret deler ANFO, Vipps og et knippe gode venner noen av innsiktene som er høstet siden lanseringen. I tillegg smugtitter vi på spennende fordeler-nyheter som kommer.
De fem foredragene fra frokostmøtet er:
⇒ Kort overblikk på lojalitetsmarkedet | Kristian Marthinsen , Oculos
⇒ Kundecase 1 | Line Sigberg, Nordic E-com Manager Life Club
⇒ Samtykke og samarbeid | Carsten Gunnarstorp, advokat i ANFO
⇒ Kundecase 2 | Kari Bolseth, XXL Reward ved Head of CRM & Loyalty
⇒ Siste nytt og hva mer kan vi vente oss | Rune Garborg + Erlend Gjesdal, produktsjef i Vipps
En viktig møteplass for alle som jobber med fremtidens markedsføring.
Det var egentlig veldig, veldig enkelt å kåre årets vinner.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.