Vi har litt problemer med mentimeter for å få målt svar, men det har ingen teknisk betydning for webinaret.
Hvordan har virksomheter tilpasset seg EU-dommen som gjør det ulovlig å bruke visse skytjenester og leverandører? Hvordan forholder andre organisasjoner seg til dommen? Er du usikker på hvordan dette skal håndteres i din virksomhet?
I samarbeid med Draftit og Evertrust inviterer vi deg til webinar med fokus på Schrems II. Med oss har vi Jesper Thornberg – advokat med over 10 års erfaring fra personvern og IT sikkerhet, samt Nazli Pirayehgar, tidligere jurist på IMY (Datatilsynet i Sverige).
Webinaret gir deg konkrete tips og veiledning på hvordan du skal forholde deg til Schrems II dommen.
Webinaret arrangeres av Draftit AB i Sverige og gjennomføres på svensk.
Men mest om resesjonsspøkelset, gaming, cookie-døden, creative effectiveness, bærekraft og purpose, web 3.0 og metaverse. ANFO har vært på Cannes Lions 2022.
Merkeplikten for retusjert reklame trer i kraft 1. juli.
Ellen Jorunn Bergem i Obos har satt employer branding på agendaen og fått med seg hele virksomheten i arbeidet – hun er Årets Fagperson.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen
Kongens gate 21, 0153 Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.