Slik ansetter du SEO, CRO og Google Ads-spesialister

2. DESEMBER, 2021

FRA KL. 09:00

I 2015 ble vi utsatt for 5000 medieinntrykk daglig, i 2020 steg dette tallet til 7000.
Hvem greier å huske alle de 7000 inntrykkene fra i går?
Konkurransen om markedets oppmerksomhet er knallhard og med det er det mange som ønsker å in-house.
Under korona har etterspørselen etter kompetanse innen digital markedsføring økt betraktelig. Kompetanse på SEO, CRO og Google Ads og annen betalt annonsering har aldri vært så ettertraktet som nå.
Det er fornuftig å utforske in-housing, men hvordan skal du bygge en fullverdig rigg som er på nivå med de råeste byråene i markedet?

Skal du velge noen ting du skal ha «innomhus» og hente resten?
Hvordan shopper du byråtjenester i 2022?

Samarbeidspartnere

Om foredragene

Program

Skal du velge noen ting du skal ha «innomhus» og hente resten?
Hvordan shopper du byråtjenester i 2022?

Webinaret skal svare på følgende spørsmål:

  • Hvilken kompetanse bør du ha på huset?
  • Hvilke faglige krav skal stilles?
  • Hvordan måle, motivere og belønne?
  • Hvordan utvikle kompetanse, beholde dyktige folk og tiltrekke talent?

 

Dette er et praktisk webinar – for daglige ledere og andre som jobber i større virksomheter innen markedsføring, strategi og rekruttering.

Webinaret ledes av noen av de mest anerkjente innen sine respektive fagfelt i Norge, som nå har etablert selskap Rocket 🚀. Et nytt byrå som foruten å jobbe med SEOCRO og betalt annonsering, også jobber med rekruttering av spesialister innen nevnte disipliner. Selskapet er gründet av Magnus Strømnes Bøe, tidligere partner i RED og leder av RED Performance, Vegard Rohde Garder, tidligere CTO i Synlighet og Erik Holland Haukebø som kommer fra rollensom CRO and Experience Manager i TV2. Rocket har IT-konsernet Nova Consulting Group i ryggen og en storesøster i anerkjente Pineberry i Stockholm.

Nytt fra ANFO