Podkast er et medium som har økt veldig i omfang de siste årene. Samtidig har det blitt en attraktiv markedsføringskanal.
Slik markedsføring reiser noen særlige spørsmål da det i likhet med influensermarkedsføring skiller seg fra markedsføring i andre kanaler og markedsføring i tradisjonell forstand, fordi det i mange tilfeller kan minne om redaksjonelt innhold eller meningsytringer.
I dag skal vi høre fra Bauer Media om «hvordan bruke podkast som en markedsføringskanal» og Advokatfirmaet Wiersholm går gjennom hva du som annonsør må være obs på når det gjelder lovverket.
Henriette Sire Seljom er kreativ podkastrådgiver hos Bauer Media og har 10 års erfaring innen salg og kommersiell rådgivning. Hun veileder annonsører og kobler dem opp mot ulike podkaster hos Bauer Media – og bidrar til kreative og innovative løsninger som skaper effekt for kunden.
Henriette er særlig opptatt av viktigheten av podkast som markedsføringskanal i mediemiksen.
Maria Høye Haugstad jobber som Senior Associate i Wierholm. Maria jobber særlig med rådgivning og tvisteløsning relatert til immaterielle rettigheter, media- og markedsføringsrett og teknologi.
Kristiane Aarvik er Managing Associate i Advokatfirmaet Wiersholm. Kristiane arbeider med saker relatert til immaterielle rettigheter, media- og markedsføringsrett, teknologi og tvisteløsning og bistår også klienter med forhandlinger og utarbeidelse av
Det var egentlig veldig, veldig enkelt å kåre årets vinner.
ANFO er opptatt av unge markedsføringstalenter. Cannes Lions sin ungdomssatsning, drives naturlig nok, og ikke veldig overraskende, under navnet Cannes Young Lions. ANFO sponser Young
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.