Vi opplever utfordrende dager. Korona viruset har snudd opp ned på vår verden med bl.a. store reduksjoner i reklame- og markedsføringsinnsats. Hvordan skal man som markedsfører opptre i slike tøffe tider?
To av europas superstjerner skal geleide oss faglig gjennom dette webinaret. Selveste Peter Field, The Godfather of Effectiveness, sammen med Orlando Wood, en annen stjerne fra den britiske markedsføringsbransjen og konsulentfirmaet System1.
Peter og Orlando vil svare på spørsmål som:
– I lys av situasjonen, hvordan markedsfører man seg best nå?
– Mer effekt med mindre budsjetter? Er det mulig?
– Kort eller lang sikt eller begge deler?
– Kan vi i det hele tatt lære noe fra tidligere resesjoner? Eller er denne situasjonen helt uten historisk sidestykke?
Men mest om resesjonsspøkelset, gaming, cookie-døden, creative effectiveness, bærekraft og purpose, web 3.0 og metaverse. ANFO har vært på Cannes Lions 2022.
Merkeplikten for retusjert reklame trer i kraft 1. juli.
Ellen Jorunn Bergem i Obos har satt employer branding på agendaen og fått med seg hele virksomheten i arbeidet – hun er Årets Fagperson.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen
Kongens gate 21, 0153 Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.