Vi opplever utfordrende dager. Korona viruset har snudd opp ned på vår verden med bl.a. store reduksjoner i reklame- og markedsføringsinnsats. Hvordan skal man som markedsfører opptre i slike tøffe tider?
To av europas superstjerner skal geleide oss faglig gjennom dette webinaret. Selveste Peter Field, The Godfather of Effectiveness, sammen med Orlando Wood, en annen stjerne fra den britiske markedsføringsbransjen og konsulentfirmaet System1.
Peter og Orlando vil svare på spørsmål som:
– I lys av situasjonen, hvordan markedsfører man seg best nå?
– Mer effekt med mindre budsjetter? Er det mulig?
– Kort eller lang sikt eller begge deler?
– Kan vi i det hele tatt lære noe fra tidligere resesjoner? Eller er denne situasjonen helt uten historisk sidestykke?

Se hvilke case som har plassert seg helt i toppsjiktet!

Fotograf er Morten Munthe 📸 Ønsker du bilder fra dagen? Ta kontakt med Julie på julie@anfo.no.


Årets vinner er Vebjørn Søndersrød fra Advokatfirmaet Føyen.