Martech 2020

15.9.2020

Kl. 9.00-15.00

ANFO fortsetter sitt fokus på å opplyse annonsører og øvrige aktører i bransjen om utviklingen innen MarTech. Markedsføring er en teknologidrevet disiplin. Alle som i dag jobber i en markedsavdeling må forholde seg til markedsføringsteknologi (MarTech). Her lærer du mer om MarTech og hva dette betyr for deg som markedsfører.

Samarbeidspartnere

Om foredragene

Program

08:20 – 08:55 Registrering og kaffe

09:00 – 09:05 Velkommen. Trygve Tellefsen, Event og konferanseansvarlig – ANFO

09:05 – 09:45 MarTech – Himmel eller Helvete. Bendik Heiberg, Senior Advisor – Curamando

09:45 – 10:05 Skaper data effekt eller effektivitet? Daniel Granlund Bredahl, Direktør for Innsikt og Data – Diar

10:05 – 10:20 Kaffepause

10:20 – 10:50 A nightmare on Tech Street. Marius Guldbrandsen, Manager, Marketing Technology & Consumer Data – Orkla Marketing & Innovation

10:50 – 11:10 ANFO MarTech studie og status. Håvard Rønnevig Bakken og Fredrik Pettersson, Fagdirektører – ANFO

11:10 – 11:40 Kort om kompetansekrav. Anna Blom Rian, Rådgiver – Teft

11:40 – 12:25 Lunsj

12:25 – 12:45 Mediekjøp – hvorfor må det være så komplisert? Thomas Bjerkeli, Director Technology & Development – Publicis Media
Håvar Sesseng, Business Director – Starcom

12:50 – 14:40 ISBA Programmatic waterfall modell. Stephen Chester, Director of Media hos ISBA
Sam Tomliston, Partner PwC UK

13:20 – 13:35 Kaffepause

13:40 – 13:55 ANFO MarTech Academy. Charlotte Gretter, Head of Technology – Omnicom Media Group

13:55 – 14:15 Brukersentrert og datastyrt markedsføring. Kontroll for bruker, annonsør og publisist. Simen Breen, Senior privacy counsel – Schibsted

14:15 Avslutning

Nytt fra ANFO