Gode kampanjer fortjener heder og ære!
Vi er overbevist om at et MMM med fokus på deling og læring er veien å gå for å skape enda mer effektiv kommunikasjon, i en verden som nå gir oss nesten uante muligheter.
På prisutdelingen premieres de aller beste jobbene i konkurransen Max Marketing Mix. Her har juryen gransket strategi, kreativitet og effekt med argusøyne for komme frem til de beste jobbene, kampanjene eller aktivitetene som retter seg mot en spesifisert målgruppe – og hvor man har et målbart resultat å vise til. Hvem er det juryen har delt ut metall til? Svaret får du på prisutdelingen!
Program for dagen:
Velkommen til MMM Prisutdeling. Vi møter jurygeneral Margrethe Wam Solvang fra Google, juryleder Maren Qvale fra Metro Branding og ANFOs Thomas Rønnerud.
Bronse, sølv og gullvinnere i kategoriene:
• B2B
• Non-profit
• Kundeservice/Callcenter
Vi møter juryleder Tonje Elvevold fra Høyskolen Kristiania og ANFOs Thomas Rønnerud.
Bronse, sølv og gullvinnere kåres i kategoriene:
• B2C
• Bærekraft/CSR
Vi møter juryleder Kathrin Myrvang fra Hyper, Fredrik Pettersson og Thomas Rønnerud fra ANFO.
Bronse, sølv og gullvinnere kåres i kategoriene:
• Best bruk av: Søk
• Best bruk av: E-post
• Best bruk av: Sosiale medier
Vi møter jurydeltaker Kent Jordet fra Hurtigruten og ANFOs Thomas Rønnerud.
Bronse, sølv og gullvinnere kåres i kategoriene:
• Årets innovasjon
• Best bruk av: Video
• Best bruk av: Display
• Best bruk av: Data-basert innsikt
• Best bruk av: Kundeklubb/Lojalitetsprogram
Det var egentlig veldig, veldig enkelt å kåre årets vinner.
ANFO er opptatt av unge markedsføringstalenter. Cannes Lions sin ungdomssatsning, drives naturlig nok, og ikke veldig overraskende, under navnet Cannes Young Lions. ANFO sponser Young
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.