Frokostseminar
11. desember, 2025
Gode kampanjer fortjener heder og ære!
Vi er overbevist om at et MMM med fokus på deling og læring er veien å gå for å skape enda mer effektiv kommunikasjon, i en verden som nå gir oss nesten uante muligheter.
På prisutdelingen premieres de aller beste jobbene i konkurransen Max Marketing Mix. Her har juryen gransket strategi, kreativitet og effekt med argusøyne for komme frem til de beste jobbene, kampanjene eller aktivitetene som retter seg mot en spesifisert målgruppe – og hvor man har et målbart resultat å vise til. Hvem er det juryen har delt ut metall til? Svaret får du på prisutdelingen!
Program for dagen:
Velkommen til MMM Prisutdeling. Vi møter jurygeneral Margrethe Wam Solvang fra Google, juryleder Maren Qvale fra Metro Branding og ANFOs Thomas Rønnerud.
Bronse, sølv og gullvinnere i kategoriene:
• B2B
• Non-profit
• Kundeservice/Callcenter
Vi møter juryleder Tonje Elvevold fra Høyskolen Kristiania og ANFOs Thomas Rønnerud.
Bronse, sølv og gullvinnere kåres i kategoriene:
• B2C
• Bærekraft/CSR
Vi møter juryleder Kathrin Myrvang fra Hyper, Fredrik Pettersson og Thomas Rønnerud fra ANFO.
Bronse, sølv og gullvinnere kåres i kategoriene:
• Best bruk av: Søk
• Best bruk av: E-post
• Best bruk av: Sosiale medier
Vi møter jurydeltaker Kent Jordet fra Hurtigruten og ANFOs Thomas Rønnerud.
Bronse, sølv og gullvinnere kåres i kategoriene:
• Årets innovasjon
• Best bruk av: Video
• Best bruk av: Display
• Best bruk av: Data-basert innsikt
• Best bruk av: Kundeklubb/Lojalitetsprogram
«Vi skal løfte kompetansen inn i styrerom og ledergrupper og styrke fagkraften i hele verdikjeden.»
Trygg Trafikk, Volvo og Trigger deler historien om kampanjen for første gang.