I 2021 vant Møller Mobility Group og Harald A. Møller flere priser for sitt CRM- og kundedialogprogram. Sammen med Merkle og Oculos vant de beste bruk av e-post, samt beste B2C-case i MMM . I dette seminaret deler teamet sine erfaringer med oss.
Webinaret er produsert i samarbeid med Adobe.
Hvordan har Møller håndtert utfordringen med personalisering, innhold, data og teknologi? Hvordan har man sikret seg den rette kompetansen, samt valg og bruk av verktøy? I dette webinaret forteller Kim Motrøen, leder for kunde og marked, hvordan Møller har lykkes med personalisering og med det skapt et tydelig økt kundeengasjement. Kim forteller om hvordan de har håndtert utfordringer og hvordan man har organisert seg, valg av partnere, og ikke minst resultatet av 3 år med hardt arbeid.
Videre diskuterer Kim med Adobe, Merkle og Oculos om fremtidens mål for Møller og hvilke erfaringer man kan ta med seg fra deres prosess. Her får vi gode råd om hvordan man kan drive prosessen for bedre personalisering og hvilke initiativer man kan ta allerede i morgen.
Foredragsholder:
Kim Motrøen – Direktor of Marketing and Customer Experience og leder for Harald A. Møller sitt inhouse-byrå
I panelet sitter også::
Kim Motrøen
Toralf Waaktaard-Slovik – CEO Oculos
Ville Sivonen – Director of Martech Northern Europe Merkle
Martin Bonnor – Business Lead Norway Adobe Experience Cloud
Prisen for Årets foredragsholder deles ut for å vise at vi setter pris på våre gode faglige venner som hvert eneste år hjelper oss med
Prisen deles ut på DSAD – her er finaleheatet!
Få en smakebit av foredrag som Kine Bergseth ex. Tibber skal holde når hun gjester DSAD.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.