Hvordan bygger man gode kundereiser i B2B-markedsføring?
Dette Buzz-webinaret er for deg som jobber B2B. B2B-markedsføring er et annet håndverk enn B2C. Merkevarebyggingen skapes gjennom solide kundereiser, i de rette kanalene og der nettverk er alfa omega. I dette webinaret går vi gjennom hvordan du legger en god strategi, velger de rette digitale kanalene, og ikke minst – tenker kundereise gjennom hele arbeidet. ANFOs Håvard Kvernaas Bakken tar praten med Anette Johnsrud Larsåsen, strategisk rådgiver i Hyper. Hun viser deres metodikk for helhetlig og effektiv jobbing med kundereiser for B2B.
ANFOs Håvard Kvernaas Bakken tar en prat med Anette Johnsrud Larsåsen, strategisk rådgiver i Hyper.
Hvilket ANFO Effekt case er best gjennom tidene? Vi har spurt årets jurymedlemmer.
Disse har vunnet mest i ANFO Effekt gjennom tidene.
Disse skal kåre Norges mest effektive markedsføringsjobber.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.