Koronatrackeren: Økt optimisme!

Her tar Håvard oss igjennom den tredje av korona trackern av ANFO!

ANFO har nå gjennomført den 3. målingen siden koronavirusutbruddet. Målet er naturligvis å følge hvordan annonsørene og bransjen løpende opplever situasjonen her og nå, og ikke minst hva man tror og mener om den nære fremtid. Hva tror man vil skje med planer og budsjetter?

 

Samarbeidspartnere

Nytt fra ANFO

Dette mener AI om forskriften!

Vi lastet opp departementets pressemelding om vedtakelsen forskrift om forbud om markedsføring av visse næringsmidler særlig rettet mot barn. I tillegg har vi lastet opp

Les mer »
jan-christian-vestre-2024-selvmål-anfo

Selvmål fra Vestre!

Det vises til artikkel i Kampanje datert 2. mai der Jan Christian Vestre (AP) påstår at den vedtatte forskriften ikke vil ramme reklame mot voksne,

Les mer »