Webinaret skal svare på følgende spørsmål:
Foredraget passer spesielt godt for selskaper som gjerne vil sette klima på agendaen (i dag), men ikke helt vet hvor de skal begynne.
Og for bedrifter som som vil lære mer om hvordan man kan lykkes med å formidle sine klimatiltak til omverdenen på en engasjerende og effektiv måte.
Sigrid Møyner Hohle, rådgiver innen klimapsykologi og kommunikasjon i Endrava. Hun har en PhD i psykologi med fokus på klimakommunikasjon og atferdspsykologi. Sigrid jobber med de menneskelige dimensjonene ved å kutte klimagassutslipp: atferdsendring, kommunikasjon og hvordan å legge til rette for at det skal bli lett å velge det mest klimavennlige.
Marte Listhaug har over 20 års erfaring med kommunikasjonsarbeid med tidlig digital orientering på digitale produkter og tjenester (siden 2000-dd). De siste 15 år har hun jobbet primært med digitale prosjekter i en rekke reklamebyrå i Oslo; TRY/APT, Dinamo, Bates, Aegis/DIST, Superblaise og nå Hyper. Marte har bred bransjeerfaring og dybdekunnskap om holdningsendring og handlingsutløsende kommunikasjonsarbeid fra klima og bærekraft, utdanningssektor, bank og forsikring, sport og retail, hotell og reiseliv og norsk lokalmat.
Den Store Annonsørdagen 2025.
Vi vet at høsten er en travel tid for mange og at gode case fortjener å bli skrevet ferdig uten hjertet i halsen. I tillegg
MBL og ANFO har besluttet å legge ned selvreguleringsordningen Fim. Fim (Fagutvalget for influencermarkedsføring) har de senere år mottatt få eller ingen klager som er
Den Store Annonsørrapporten, lanseres i år på DSAD den 16. oktober.