I en tid preget av lite forutsigbarhet, står norske annonsører overfor strategiske valg som kan påvirke virksomheten i lang tid fremover. Ledet av Knud Fahrendorff i Byråvalg, gir dette webinaret deg innsikten om hvordan noen av landets førende markedsavdelinger håndterer dette akkurat nå.
Kathinka Sommerseth, konserndirektør i OBOS, og Ingrid Amundsen, direktør i Coop Norge, deler sine unike erfaringer fra henholdsvis eiendom og retail. OBOS navigerer gjennom et sterkt skiftende boligmarked, mens Coop Norge har nylig tatt ukonvensjonelle steg i valg av mediebyrå.
Med fokus på strategiske behov og operasjonell utførelse, dykker vi inn i hvordan interne markeds- og kommunikasjonsteam arbeider med byråpartnere for å overkomme bransjespesifikke utfordringer.
I webinaret får du verdifull innsikt i:
– En dag med innsikt, inspirasjon og effekt i sentrum Som kjent; effekt hviler aldri. Etter vårt ANFO kick-off seminar på Deichman rett før jul og
Starter prosess for å finne en ny ANFO-leder.
Orklas reklamefilmklassiker ‘Lano – Vask de henda’ shortlistet i Kantar Creative Effectiveness Awards
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.