Hvordan lykkes med E-Handel? Del 4: Kundecase

17. FEBRUAR, 2022

09:00 - 11:00

ANFO og Bring inviterer til en webinarserie om hvordan man lykkes med E-handel.

E-handelen har skutt fart og når nye høyder hele tiden – henger du ikke med i svingene nå, kan det fort være for sent. Det er viktigere enn noen gang å ha en plattform hvor dine kunder føler seg velkommen, har lyst til å komme tilbake og ikke minst bli din fremste ambassadør.

Over fire dager skal noen av landets fremste aktører innen E-Handel fortelle deg hvordan du bør jobbe med innsikt, ha fokus på brukervennlighet, dele sin kunnskap og erfaring om hvordan de bygger sin E-handel og hvordan de bruker kunnskapen til å drive trafikk.

Her vil spørsmål som “hvilken plattform skal man ha – skal man eie eller leie”, hva skal drive trafikk til mitt nettsted og hvem skal jeg snakke til? Målet er at du skal komme ut med ny innsikt, inspirasjon og nye tanker om hvordan du kan bruke kunnskapen til å videreutvikle din bedrift?

 

Eventsponsor:

Samarbeidspartnere

Om foredragene

Program

Program dag 4: Hvordan lykkes med E-Handel
09:00 – 09:20 Gjør salg av brukte bøker smertefritt!
Med nesten 350 000 brukere og mer enn en million titler har Bookis etablert seg som en skattekiste på nett for bokelskere i Norge og Sverige. Helt uten eget varelager? Hvordan er det mulig?

Kine Bergseth, markedssjef Bookis

09:20 – 09:40 Vings omni-channel rejse fra analog til fuldt digitalt.
Kom med en tur i ”Rejsehjulet” hvor det er vigtigt at ramme de helt rigtige touchpoints fra første besøg til at rejsen gennemføres og du kommer hjem igen. Ving har arbejdet i mange år med de vigtigste indsatsområder på tværs af flere platforme og frem for alt på tværs af mange afdelinger, hvor der er sat ind, der hvor det er mest relevant set med kundens øjne og hvor det er vigtigst kommercielt.

Rasmus Panduro, Head of Digital Operations i Ving

09:40 – 10:00 Cubus – En omnikanal handleopplevelse
Det å være til stede både fysisk og på nett er et kriterium for at mange kunder i det hele tatt skal vurdere å kjøpe et produkt. Kundens krav om en sømløs og god opplevelse blir stadig sterkere, både på nett og i butikk hvor begge butikkformene er nødvendig for å kunne tilby den beste kundeopplevelsen. Bli med på Cubus sin omnikanal reise i den digitale verdenen og hvordan vi jobber med å tilby kundene en lik opplevelse uavhengig av hvilken kanal de bruker.

Anikken Barstad Gjeruldsen, Ecommerce manager i Cubus @ Varner

Andre events fra ANFO

Nytt fra ANFO