ANFO og Bring inviterer til en webinarserie om hvordan man lykkes med E-handel.
E-handelen har skutt fart og når nye høyder hele tiden – henger du ikke med i svingene nå, kan det fort være for sent. Det er viktigere enn noen gang å ha en plattform hvor dine kunder føler seg velkommen, har lyst til å komme tilbake og ikke minst bli din fremste ambassadør.
Over fire dager skal noen av landets fremste aktører innen E-Handel fortelle deg hvordan du bør jobbe med innsikt, ha fokus på brukervennlighet, dele sin kunnskap og erfaring om hvordan de bygger sin E-handel og hvordan de bruker kunnskapen til å drive trafikk.
Her vil spørsmål som “hvilken plattform skal man ha – skal man eie eller leie”, hva skal drive trafikk til mitt nettsted og hvem skal jeg snakke til? Målet er at du skal komme ut med ny innsikt, inspirasjon og nye tanker om hvordan du kan bruke kunnskapen til å videreutvikle din bedrift?
Eventsponsor:
Program dag 4: Hvordan lykkes med E-Handel
09:00 – 09:20 Gjør salg av brukte bøker smertefritt!
Med nesten 350 000 brukere og mer enn en million titler har Bookis etablert seg som en skattekiste på nett for bokelskere i Norge og Sverige. Helt uten eget varelager? Hvordan er det mulig?
09:20 – 09:40 Vings omni-channel rejse fra analog til fuldt digitalt.
Kom med en tur i ”Rejsehjulet” hvor det er vigtigt at ramme de helt rigtige touchpoints fra første besøg til at rejsen gennemføres og du kommer hjem igen. Ving har arbejdet i mange år med de vigtigste indsatsområder på tværs af flere platforme og frem for alt på tværs af mange afdelinger, hvor der er sat ind, der hvor det er mest relevant set med kundens øjne og hvor det er vigtigst kommercielt.
09:40 – 10:00 Cubus – En omnikanal handleopplevelse
Det å være til stede både fysisk og på nett er et kriterium for at mange kunder i det hele tatt skal vurdere å kjøpe et produkt. Kundens krav om en sømløs og god opplevelse blir stadig sterkere, både på nett og i butikk hvor begge butikkformene er nødvendig for å kunne tilby den beste kundeopplevelsen. Bli med på Cubus sin omnikanal reise i den digitale verdenen og hvordan vi jobber med å tilby kundene en lik opplevelse uavhengig av hvilken kanal de bruker.
Send oss dine beste case på godt kundeservice- og salgsarbeid!
Har du vurdert å ta markedsføringen inhouse?
Vi har ansatt ny Salgssjef; Medlem og partnere.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.