ANFO og Bring inviterer til en webinarserie om hvordan man lykkes med E-handel.
E-handelen har skutt fart og når nye høyder hele tiden – henger du ikke med i svingene nå, kan det fort være for sent. Det er viktigere enn noen gang å ha en plattform hvor dine kunder føler seg velkommen, har lyst til å komme tilbake og ikke minst bli din fremste ambassadør.
Over fire dager skal noen av landets fremste aktører innen E-Handel fortelle deg hvordan du bør jobbe med innsikt, ha fokus på brukervennlighet, dele sin kunnskap og erfaring om hvordan de bygger sin E-handel og hvordan de bruker kunnskapen til å drive trafikk.
Her vil spørsmål som “hvilken plattform skal man ha – skal man eie eller leie”, hva skal drive trafikk til mitt nettsted og hvem skal jeg snakke til? Målet er at du skal komme ut med ny innsikt, inspirasjon og nye tanker om hvordan du kan bruke kunnskapen til å videreutvikle din bedrift?
Eventsponsor:
Uavhengig av om du er en eksisterende aktør i varehandelen som planlegger sin første netthandelsløsning, oppgradere den nåværende løsningen eller sitter ved kjøkkenbordet og planlegger egen bedrift; stegene du må ta for å anskaffe en e-handelsløsning er lignende, men vil ha ulik skala ut fra målsetninger, ambisjoner og tilgang på ressurser. Bendik drar deg gjennom en prosess du kan følge for å redusere risikoen for å gå feil.
Bendik Heiberg, Senior Advisor i Curamando
I kraft av at forbrukere handler mer og mer på nettet, stilles det også høyere krav til kundeopplevelsen.
I design- og teknologibyrået AntiDiffer er vi levende opptatt av hva markedet trenger, hvordan du
tilbyr dine produkter- og tjenester, hva du sier, hvordan du ser ut, og ikke minst – hvordan du oppleves.
Og vi har rett og slett tenkt til å oppsummere det med 6 punkter som skal til for å lykkes.
Ben Christensen, Strateg / Partner i design- og teknologibyrået AntiDiffer.
Hvordan kan man gjøre netthandel utenfor den tradisjonelle nettbutikken? Vi viser hvordan man kan la kundene handle raskt og effektivt når de er på farten, i fysiske settinger, på sosiale medier og i Live shopping. Slik omgjør man tradisjonelle markedsføringskanaler til salgskanaler – og fanger kundene der de er.
Mario Ek Aparicio, produkthode og leder av Vipps Handelsplattform
Christian Lindemann, markedshode i Vipps
Netthandelsekspert Kjetil Sundby fra Porterbuddy vil fortelle om hvordan e-handlere kan bruke rask og forutsigbar frakt som konverteringstrigger. Overgå kundens forventninger og skap lojale kjøpere i din nettbutikk. Fremtidens oppsett med Multi warehousing for kortest avstand til markedet og e2e logistikk.
Kjetil Sundby, KAM i Porterbuddy
Hvilket ANFO Effekt case er best gjennom tidene? Vi har spurt årets jurymedlemmer.
Disse har vunnet mest i ANFO Effekt gjennom tidene.
Disse skal kåre Norges mest effektive markedsføringsjobber.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.