Frokostseminar
11. desember, 2025
Bli med på Effekt kick-off! Dette er startskuddet for ANFO Effekt 2021 som tradisjonen tro ender opp med en prisutdelingen og festmiddag i mars 2022. La deg inspirere av foredragsholdere som gir deg spennende innsikt om effekt og kreativitet. Annonsører og byråer vil presentere noen av de beste og mest lærerike casene fra ANFO Effekt 2020.
Velkommen til ANFO Effekt kick-off 2021! Håvard vil gi en kort innføring i hva ANFO Effekt er, hvilke kategorier du kan delta i og hva du må gjøre for å delta. Årets jury presenteres og Håvard tar også en prat med årets jurygeneral for å høre hva hun/han ser etter i et godt case.
Håvard vil gi en kort innføring i hva ANFO Effekt er, hvilke kategorier du kan delta i og hva du må gjøre for å vinne.
I tillegg presenterer han årets Effekt jury og juryleder.
Håvard Kvernaas Bakken, fagdirektør i ANFO
OMD er det mestvinnende mediebyrået i ANFO Effekt og Cathrine vil i dag gir noen tips og råd på hvordan skrive et godt Effekt case.
Cathrine Dalan, strategidirektør i OMD
En liten norsk innovasjon med store internasjonale ambisjoner. Vi går i gjennom arbeidet og strategien som ble utført når Minimeis gikk fra 4 til 130 land gjennom smart bruk av sosiale medier.
Lars Rimstad, rådgiver sosiale medier i Try Opt
Hvordan kunne Mills oppnå suksess for nykommeren Vita Hjertego’ Grønnsakspostei, i en kjøttbasert kategori som var i negativ salgsutvikling? Her deler teamet hvordan Mills jobbet med produktutvikling, merkevarebygging og lansering fra start til gull i ANFO Effekt
Marianne Solvang, produktutvikler og Ingvild Denstad, produktsjef i Mills
Cecilie Irminger Seim, tidligere merkevaresjef i Mills
I dette caset viser vi deg hvordan Stranda gjorde det lettere for kunder å gjenkjenne, tenke på og velge spekeskinke fra Stranda foran konkurrenter som koster under halvparten av prisen. Gjennom forståelse av menneskelig adferd og hvordan vi kan påvirke denne over tid har Stranda beholdt posisjonen som Norges mest solgte spekeskinke i en svært tøff konkurransesituasjon.
Ricardo Cuilenheim, strategy & client director i RED dentsu X
Med en merkevare som ble sett på som traust og preferert av menn i 50 årene måtte Munkholm endre kommunikasjonen for å treffe nye målgrupper. Så hvordan klarte de, med et mindre budsjett i 2020, å øke salget med 19 prosent?
Ine Ottesen, Digital lead & account director i Initiative
Joar Mjølsnes, Brand Manager Munkholm & Media specialist i Ringnes
«Vi skal løfte kompetansen inn i styrerom og ledergrupper og styrke fagkraften i hele verdikjeden.»
Trygg Trafikk, Volvo og Trigger deler historien om kampanjen for første gang.