La deg inspirere av foredragsholdere som gir deg spennende innsikt om effekt, kreativitet, effektmåling mm.
Annonsører og byråer vil presentere noen av de beste og mest lærerike casene fra ANFO Effekt 2019.
Vi avslutter en spennende uke med årets første digitale «After work» på teams.
Bli med på Effekt kick-off hele uken!
KLIKK PÅ PILEN OPPE I VENSTRE HJØRNE OG VELG FOREDRAGENE DU ØNSKER Å SE.
Eventsponsor
Program:
Mandag 30.11 kl. 09:00 – 09:40
► ANFO Effekt
Håvard Kvernaas Bakken, Fagdirektør – ANFO
► Slik fikk Sparebanken Vest mer enn 6.000 nye eiere i løpet av en uke.
Espen Grimmert, Leder Digitalt salg – Sparebanken Vest
Ove Sjøstrøm, Schibsted Partnerstudio
—————————————————————————————–
Tirsdag 1.12 kl. 09:00 – 09:30
► Hvorfor gjør ikke alle som «læreboka» sier?
Sten Bråthen, Strategidirektør – MediaCom
►Finansforbundet – Fra irrelevant og usynlig til relevant og synlig
Karoline Nybakk, Digital Rådgiver og Hans Moe, Konsulent – Kitchen
—————————————————————————————–
Onsdag 2.12 kl. 09:00 – 09:25
► Effekten av brand suitability
Tomas Borgen Torgersen, Chief Commercial Officer – Kobler
►PowerOffice – Skilleark-konferansen
Nikolai Nordan Riibe, Rådgiver – Morgenstern
—————————————————————————————–
Torsdag 3.12 kl. 09:00 – 09:30
► Effekt handler om å gjøre mer av det som virker – og mindre av alt annet
Catharine Mitlid, Strategy Director – Starcom og Publicis Groupe
Alexander Rustad, Director Analytics & Insights – Starcom og Publicis Groupe
► Granka Granka Granka – finn.no
Ole Kristian Hustad, daglig leder – Morgenstern
—————————————————————————————–
Fredag 4.12 kl. 14:00 – 14:30
Eivind Hammer Myhre, Kreativ Leder – PR-operatørene
Lise Tangen Hansen, Kundedirektør – Penetrace
► Kl. 14:40 – ANFO Effekt AFTER WORK på Teams
Selv om vi skal holde oss hjemme, betyr det ikke at vi ikke kan se hverandre og ha det gøy sammen. Bli med på ANFO Effekts digitale AFTER WORK
Torsdag 5. desember var det høytidsstemning på Oslo Plaza.
Våre ungdommer fortjener å bli behandlet som nesten-voksne og ikke som småbarn.
Hør mer om mål og ambisjoner til nylanserte Spenn. Sikre deg en billett i dag!
I reklame- og kommunikasjonsbransjen ser vi stadig at AI-teknologi blir syndebukken når noe ikke går som planlagt. Dårlige bilder? AI sin feil. Lite engasjerende innhold?
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.