Effekt kick-off 2020: Hele uken

Hele uke 49, 2020.

La deg inspirere av foredragsholdere som gir deg spennende innsikt om effekt, kreativitet, effektmåling mm.
Annonsører og byråer vil presentere noen av de beste og mest lærerike casene fra ANFO Effekt 2019.

Vi avslutter en spennende uke med årets første digitale «After work» på teams.

Bli med på Effekt kick-off hele uken!

KLIKK PÅ PILEN OPPE I VENSTRE HJØRNE OG VELG FOREDRAGENE DU ØNSKER Å SE.

 

 

Eventsponsor

Samarbeidspartnere

Om foredragene

Program

Program:

Mandag 30.11 kl. 09:00 – 09:40

ANFO Effekt
Håvard Kvernaas Bakken, Fagdirektør – ANFO

Slik fikk Sparebanken Vest mer enn 6.000 nye eiere i løpet av en uke.
Espen Grimmert, Leder Digitalt salg – Sparebanken Vest
Ove Sjøstrøm, Schibsted Partnerstudio

—————————————————————————————–

Tirsdag 1.12 kl. 09:00 – 09:30

Hvorfor gjør ikke alle som «læreboka» sier?
Sten Bråthen, Strategidirektør – MediaCom

Finansforbundet – Fra irrelevant og usynlig til relevant og synlig
Karoline Nybakk,
Digital Rådgiver og Hans Moe, Konsulent – Kitchen

—————————————————————————————–

Onsdag 2.12 kl. 09:00 – 09:25

Effekten av brand suitability
Tomas Borgen Torgersen, Chief Commercial Officer – Kobler

PowerOffice – Skilleark-konferansen
Nikolai Nordan Riibe,
Rådgiver – Morgenstern

—————————————————————————————–

Torsdag 3.12 kl. 09:00 – 09:30

Effekt handler om å gjøre mer av det som virker – og mindre av alt annet
Catharine Mitlid, Strategy Director – Starcom og Publicis Groupe
Alexander Rustad, Director Analytics & Insights – Starcom og Publicis Groupe

Granka Granka Granka – finn.no
Ole Kristian Hustad, daglig leder – Morgenstern

—————————————————————————————–

Fredag 4.12 kl. 14:00 – 14:30

Eivind Hammer Myhre, Kreativ Leder – PR-operatørene

Lise Tangen Hansen, Kundedirektør – Penetrace

► Kl. 14:40 – ANFO Effekt AFTER WORK på Teams

Selv om vi skal holde oss hjemme, betyr det ikke at vi ikke kan se hverandre og ha det gøy sammen. Bli med på ANFO Effekts digitale AFTER WORK

Nytt fra ANFO