ANFOs store årlige studie om virkemidler, utfordringer, utviklingstrekk og prioriteringer hos norske annonsører er en av bransjens mest etterlengtede analyseprosjekter. Undersøkelsen brukes som fasit for hele bransjen. Både media og annonsørenes samarbeidspartnere refererer hyppig til denne undersøkelsen.
Du var kanskje på årets DSAD hvor Håvard Kvernaas Bakken i ANFO presenterte årets analyse. Da feltarbeidet i år ble gjennomført senere enn normalt er ikke selve rapporten ferdig. Vi måtte rett og slett prioritere å lage selve presentasjonen ferdig til årets DSAD.
Det blir laget en rapport.
Rapporten gjør vi ferdig i løpet av de neste 3-4 ukene. Inntil da kan du se Håvard presentere årets analyse på DSAD, på ANFO TV.
Det var egentlig veldig, veldig enkelt å kåre årets vinner.
ANFO er opptatt av unge markedsføringstalenter. Cannes Lions sin ungdomssatsning, drives naturlig nok, og ikke veldig overraskende, under navnet Cannes Young Lions. ANFO sponser Young
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.