Den Store Annonsørdagen 2023

12. oktober 2023

På DSAD møter markedsførere, byråer, media og andre bransjeaktører hverandre. I en faglig, men også sosial setting.

Programmet er som vanlig en kombinasjon av fag, inspirasjon og case fra aktører andre kan lære av, og bli inspirert av. Selvsagt lager vi en slik dag ut fra det vi vet våre medlemmer er spesielt opptatt av.

Noe dere er veldig engasjert i er den årlige undersøkelsen «Den Store Annonsørrapporten». Uten å ta munnen for full er dette bransjens absolutt mest anerkjente faktagrunnlag. Mange sentrale beslutninger i bransjen gjøres med direkte støtte i denne rapporten. Hvert eneste år. Nytt av året er at vi starter dagen med å presentere rapporten for så å følge opp flere av de berørte temaene utover dagen.

 

EVENTSPONSOR:

Samarbeidspartnere

Program

Program

🔹 Shift Happens – The 5 shifts that the best CMOs obsesses over

Mark Adams – Senior Vice President and Head of Innovation | VICE Media Group

🔹 Vi kårer Årets Foredragsholder i ANFO

Jan Morten Drange | ANFO

🔹 Den Store Annonsørrapporten (DSAR)

Håvard Kvernaas Bakken – fagdirektør | ANFO

🔹 Ringnes; fra prat til handling

Merete Høberg – CMO | Ringnes og medlem i Ehrenberg-Bass Institute Advisory Board

🔹 Når de globale gigantene dikterer spillereglene. På vår bane og definitivt på bortebane!

Eirin Larsen – sosiale medier-sjef | Dagens Næringsliv

🔹 AI med Fredrik Pettersson

Fredrik Pettersson – teknologi direktør | ANFO

🔹 Nytt fra ANFO

Håvard Kvernaas Bakken – fagdirektør | ANFO

Sebastian Haarbye – analytiker | ANFO

🔹 Mester Grønn; Jevn vekst kommer ikke uten dette…

Hege Hildeng – markedsdirektør | Mester Grønn

Henning Tunsli – CEO | Penetrace

🔹 Get Your Energy Right

Chris Baréz Brown | Upping your Elvis

Nytt fra ANFO