Awards
17. februar, 2025
Frist for innsending av case er 17. februar.
Britt Otterdal Myrset deler de ferskeste handelstrendene, eksempler å la seg inspirere av samt gode tips til hvordan man selv kan bli en supernova i handel.
Det er krevende tider. Det er ingen tvil om at verden er mer usikker enn de fleste av oss har opplevd tidligere. Pandemien er ikke helt over og vi ser tydelige klimaendringer – vi MÅ endre måten vi lever på. Det er krig. Inflasjonen påvirker alle nordmenns lommebok og vi har energikrise. Vi har rett og slett ikke like mange penger å bruke på handel, så hvordan skal handelsbransjen gripe an dette? Hvem klarer å bli de nye stjernene på Retail himmelen, den neste supernovaen?
Foredraget er passordbeskyttet. Medlemmer får passord tilsendt fra: anfo@anfo.no
Ønsker du å bli medlem? Send mail til: thomas@anfo.no
Britt Otterdal Myrset er partner i Deloitte og leder en portefølje av tjenester knyttet til selskapers topplinjevekst og ledelsesagenda i Deloitte. Hun er Deloitte sin Consumer og Retail ekspert og har jobbet med handelsaktører i inn- og utland i over 20 år. Britt har levert store transformasjonsprosjekter i tillegg til rene vekststrategi og innovasjonsprosjekter. Hun er en engasjert og synlig aktør i Norges handelsdebatter.
Vi snakker riktignok ungdomslandslaget, men en plass skal man jo starte. Vi går mot lysere tider og da nærmer vi oss også Cannes Lions. Den
Kundeservice Awards er en årlig konkurranse som skal hedre alle som jobber i et kunde- eller callcenter. Konkurransen er aktuell enten man jobber med inngående
Hvilket ANFO Effekt case er best gjennom tidene? Vi har spurt årets jurymedlemmer.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.