Frokostseminar
11. desember, 2025
I dette webinaret presenterer Cavai kort hva samtalebasert reklame er, hvordan gjør man dette på best mulig måte. De har også med noen case fra annonsørene og viser til konkrete praktiske eksempler. Casene blir presentert av annonsørene selv.
Under MMM i november vant Cavai prisen for best bruk av ny teknologi med deres Chat bubble.
En kjapp introduksjon til hvordan alt dette begynte, og hvorfor det nå skyter fart.
Janicke Holst Eckbo
Global CMO – Cavai
En samtaledesigner tar oss gjennom hva man bør ha i bakhodet når man forsøker å legge en helt ny dimensjon inn i annonser.
Mellina Villanueva
Conversation Designer – Cavai
Folk har generelt mye spørsmål om bolig. Nordea hadde allerede en chatbot på sin hjemmeside, men de var nysgjerrig på hvordan det ville funke med en chatbot i vanlig annonseringssammenheng.
Pernille Pryser
Nordea
Noe av det viktigste for TV2 Sumo er at folk hører om alle de nye seriene de legger ut. Men, alle serier passer så klart ikke for alle. Hva om vi forsøker å anbefale noe for hver enkelt person?
Ingvild Dahlen
Digital Marketing Manager – TV 2 Sumo
«Vi skal løfte kompetansen inn i styrerom og ledergrupper og styrke fagkraften i hele verdikjeden.»
Trygg Trafikk, Volvo og Trigger deler historien om kampanjen for første gang.